pondělí 25. září 2017

Prokletý princ a ztracená princezna

Láska prý dokáže cokoliv. Dokáže ale i přivést zpět?

Jmenuji se Ella Harperová.
Po několika letech jsem našla někoho, kdo mě miluje. Spíš, myslela jsem si, že mě miluje.
Věčně na útěku a věčný život ve lžích mi nahradil život v paláci plným mých nevlastních bratrů, kteří mě do morku kostí nenáviděli. To se naštěstí změnilo ve skrytou bratrskou lásku, ale ON mi nedal spát. Nechci si to přiznat, cítím se poté tak slabá, ale zamilovala jsem se do něj. Tak moc, až jsem mu dovolila mi ublížit. Proto jsem na útěku. Snažím se utéct od perfektního života, který jsem měla. Od rodiny, která mi poskytla bolest, ale i lásku.
Vím ale, že to tak dlouho nebude.
Nejvlivnější rodinou si neříkají jen tak, takže Reeda Royale, jestli mě přivedeš zpátky, připrav se na pomstu!



První díl, Papírovou princeznu jsme si všichni kompletně zamilovali. Toto nenáročné čtení přitáhne svým příběhem nejednu každou ženu a stránky Vám mizí pod rukami rychleji, než byste chtěli.
Ať na pohled jednoduchý příběh překvapí svou spletitostí. Vaše srdce zaplesá při každé nečekané události, která rozvijí příběh do cest, které byste rozhodně nečekali.
Čtenáři se při každé sérii klepou strachy, aby postupem času neklesala kvalita knih. Máte se bát i tady?

Absolutně NE!
Nejenže je druhý díl ještě napínavější, ale i dokonce stejně čtivý.
Po konečném zvratu v prvním díle jsme čekali měsíc, který mě osobně připadal jako století, na druhý díl, který nám přinesl co? Další nečekaný zvrat na konci knihy. Takže co teď budeme dělat? Čekat další století měsíc na třetí díl (ten už naštěstí vyšel- ach ty zapomenuté recenze...).

V tomto díle si hrdinové i čtenáři ujasní nejen priority, ale hlavně pozice.
Už víme, na jaké lodi plujeme, a proto nám autorka do relativně klidného moře pošle tsunami.
Tsunami v podobě zvratů, které naší plavbě změní směr.

Jednoduše: Prokletý princ je stejně úžasný, chytlavý a lehce napsaný příběh jako jeho předchůdce.
Autorka si s námi opět hraje a postavy z knihy nám zarývá hlouběji a hlouběji jak do mozku, tak i do srdce. Já mám momentálně hlavu plnou zmatku, teorií a postav z knihy a v rukou závěrečný třetí díl, který si chystám maximálně vychutnat.


Hodnocení: 
99%


Moc děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzního výtisku :)

Knihu koupíte zde ( a její nezbytné pokračování zde)  :)




2 komentáře:

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥