čtvrtek 21. ledna 2016

Přečteno a TOP knihy/Knižní shrnutí za rok 2015 2.část

Ahooj,
takže dneska nás čeká pokračování docela obsáhlého článku a to Knižní shrnutí za rok 2015.
V první části jsem Vám představila 24 knih a teď se vrhneme na ten zbytek :)
Jdeme na to?



Škola noci 4 + Červený vrch
Škola noci- moje velmi oblíbená série.Pravda je,že jsem za minulý rok přečetla i předchozí díly,ale jelikož jsem byla blbá,tak jsem si skoro 3/4 roku nezapsala.Každopádně Škola noci je úžasná a už se těším na pokračování.
Červený vrch bylo něco.V knize máme téma konec světa a zombie apokalypsy no a jelikož já vyvražďovačky miluji,tak to pro mě byla nutnost.Určitě Vám knihu moc doporučuji :)

Lásko,kde jsi? + Kroky v temnotě
Tyhle dvě knihu jsou sice z úplně opačných žánrů,ale společný mají humor,který je vážně humor a
u knih se nasmějete.
Lásko,kde jsi? je kniha,do které jsem se pouštěla na rychlo a sama jsem zírala co se v knize nedozvím,jelikož hledání lásky není moc lehké.
Za to do Kroků v temnotě jsem se pouštěla s nadšením,které se mi v průběhu knihy potvrdilo.Pokud chcete něco malinko strašidelnějšího tak jděte do tohohle :)

Zaostřeno na lásku+Já jsem hlad
První kniha Zaostřeno na lásku je strašně stará a strašně prťavá.Pouštěla jsem se do ní někdy v létě s minimálním očekáváním a zírala jsem jak byla skvělá.Opravdu tato kniha je pro romantiky jako zrozená.Jen je škoda,že má jen něco přes 100 stránek :/
Já jsem hlad ale není také moc dlouhá,i když je asi pravda,že kdyby byla delší,tak bych její přečtení nezvládla.A proč?Tato kniha je tak strašná,smutná,brutální...to co se Petře stalo je vážně hrozné.A nejhorší na tom je,že se to vážně stalo...

21.Den + Devátá dívka
O knize Prvních 100 jsem se na tomto blogu určitě zmiňovala.Stejně tak i o seriálu.A určitě jsem Vám psala,jak moc jsem se do této série zamilovala.Bohužel v Česku vyšly pouze dva díly a poslední v originálu HomeComing u nás asi ani nevyjde :/ Každopádně Vám mohu jak knihy tak i seriál doporučit,ale pamatujte na to,že jsou to odlišné příběhy se stejným názvem ;)
No a Devátá dívka?Tam není co řešit.Každý milovník thrilleru si tuto knihu musím přečíst co nejdříve,protože je naprosto úžasná :)


První láska+Ostrov lhářů
Začneme asi tou První láskou.Je to jediná kniha v mém životě,kterou jsem si šla koupit hned ten den co vyšla a ji přečetla.Už od začátku mě nějak tak přitahovala a to co se z ní vyklubalo...nemám slov.Tato kniha strčí nějaké Hvězdy hravě do kapsy a tato kniha ve mně zanechala něco,na co budu hodně dlouho vzpomínat.
Dlouho vzpomínat budu i na Ostrov lhářů,který u mě skončil jako propadák.Asi je to tím,že jsem nepochopila tu pointu,ale začátek knihy byl úžasný a pak,když začalo vysvětlování to šlo z kopce.Knihu si chci znovu přečíst toto léto a třeba tu pointu pochopím... :/

Krásní mrtví:Arizona + Čas mezi námi
Teď začnu od konce a to knihou Čas mezi námi.Než jsem se do knihy pustila,tak to trvalo skoro dva roky a po přečtení jsem se tloukla do hlavy a přemýšlela,jak jsem bez této knihy mohla být.Je to jedna z mála knih,kterou jsem si po přečtení (i teď) nejradši přečetla znovu.Určitě se po ní podívejte.
Kdo mě sleduje už delší dobu tak už asi zná mou další mega moc oblíbenou sérii a to Krásní Mrtví.Arizona je třetí díl a jeho kvalita neklesla.Autorka je prostě skvělá,protože ten její čtivý a úžasný styl psání.Doporučuji! :)

Řeka lásky+Nádherná svatba
I když jsem to od Barbary Cartland vůbec nečekala,tak mě její knihy ohromily.Její styl psaní je nevídaný a chvilku trvá než se do knih ''dostanete'',ale pak na Vás čeká úžasný příběh.
Tyto dvě knihy se odehrávají v minulosti a je to spíše taková romantika,ale určitě ne červená knihovna to ne,ale vždycky je tam nějaká ta zápletka.
Obě dvě knihy se mi strašně moc líbily,i když musím uznat,že Nádherná svatba o malilinko více :)


Muž jménem Ove+Wonder
Mám tady i nějaké to zklamání za které mě asi ukamenujete.
Začnu s Ovem.Mně tato kniha vůbec nesedla a ani jsem ji nedočtla.Ne že by se mi vyloženě nelíbila,ale chybělo mi takové to pouto mezi čtenářem a knihou,kdy se těšíte až se do knihy znovu začtete.Já jsem se naopak těšila,kdy už knihu zavřu,protože mě prostě nebavila.
Wonder se zase jevil slibně,ale pak to bylo takové nemastné neslané,nudné a nakonec to dopadlo tak,že jsem pár stránek přeskočila a toto dělám vážně nerada.

Harry Potter a kámen mudrců+Hrej hráčem
Na Harryho jsem nedávno zveřejnila recenzi,takže teď se tady moc rozepisovat nebudu.
Ale u knihy Hrej hráčem Vám něco málo povím,i když už je recenze :-D
Do knihy jsem se pouštěla s nadšením a byla jsem z knihy úplně vedle.Všem romantikům opět tuto knihu doporučuji.Ty zvraty,ten námět a celkové celá kniha je jedna velká dokonalost.

Město z kostí
Tato kniha si zaslouží odstavec sama pro sebe.Když jsem ji začínala číst,tak jsem neměla absolutně žádné očekávání,ale pak jsem z toho zešílela.Po dlouhé době se mi stalo,že jsem celé dny a noci myslela jen na tuto knihu,na hlavní postavy a hlavně na ty zvraty co autorka dokázala.A když jsem zjistila,že je film a ta písnička- moje šílenost do této série se spustila naplno a opravdu nic ji do dneška nezastavilo.Už jsem stihla přelouskat i druhý díl a kdybych neměla To Be Read list tak věřte,že bych už celou tuhle sérii měla dočtenou.
Jak se tak dívám,tak jsem se docela dost rozepsala a doufám,že mi ještě něco na tu recenzi zbude :-D


No a už jsme konečně u konce :)
Napište mi jestli jste nějakou z těchto knih četli,co právě čtete 
nebo Vaše top knihy za minulý rok.
Mějte se hezky :)
seabook04@gmail.com
FB: Klik

6 komentářů:

  1. Paráda :-) Pár knih si zapisuji. Četla jsem Hledání Aljašky a První lásku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 21. den a Ostrov lhářů jsem četla. Ta druhá kniha pro mě byla naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsi toho hodně :D Zhruba polovinu knih jsem četla :D a na některé ty ostatní se teprve chystám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥