středa 4. března 2015

♥ Úlovky z knihovny #1 ♥

Ahooj,
všechny vás vítám u dalšího článku a dneska tu máme Úlovky z knihovny.
Nikdy jsem do knihovny moc nechodila,ale naše knihovna se schopila a dnes už tam jsou opravdu nové a nové knížky.No a já tam chodím častěji a častěji :-D
Nebudu to zdržovat a jdeme na to :)




Já a pan Darcy
autorka: Alexandra Potter
Myslím,že tuhle knihu ani nemusím představovat,protože je to jedna z nejdizkutovanějších (to je hafo slovo :-D ) knížek.No a když jsem viděla tuto knihu,tak jsem si řekla why not?!
Jsem na ni hodně zvědavá,protože recenze na ni nejsou moc kladné,ale tak uvidíme.



Krásné zlo
autorka: Rebeca James
Tuhle knihu jsem si chtěla už strašně dlouho koupit,ale pořád jsem váhala jestli jo nebo ne.
No a když jsem ji uviděla v knihovně - bylo to jasný!
Kniha pojednává o dívce Katherine,která si dřív říkávala Katie a byla to veselá,atraktivní a přátelská dívka.Avšak po vraždě její sestry Rachel - nadané klavíristky se vše změnilo.
Na nové škole si sice našla novou nejlepší kamarádku,ale po čase objeví její zlou stránku,která má něco společného s vraždou Rachel.



Chlapec v kufru
autorky: Lene Kaaberbolová
              Agnete Friisová
Na knihu se strašně moc těším,protože nápad této knihy je naprosto geniální:
Nina je poslána na nádraží pro kufr,který si nikdo nechce vyzvednout.V kufru se skrývá malý asi tříletý zdravý a krásny chlapeček v bezvědomí.
No není to dokonalé?Myslím,že tohle pro přečtení knihy naprosto stačí!




Nemilovaní
autor: John Saul
Upřímně u téhle knihy jsem si ani anotaci nečetla,ale jelikož jsem ji viděla u Rodaw z Knihánkova a jelikož poslední dobou čtu jen samé romány a přitom jsem fanoušek hororů,tak jsem si řekla proč ne?


Pro dnešek to je vše.
Já doufám,že se vám článek líbil,komentujte a určitě pište i e-maily.
Kontakty jsou vždy na konci článku ;)
Mějte se hezky :)



 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥