neděle 1. března 2015

✌ Týden s knížkou #2 ✌

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku a máme tu Týden s knížkou.
Tento týden byl úžasný,protože byly prázdniny.Nedává to logiku,protože jsem přečetla pouze jednu knihu,což mě štve,protože za celý týden co jsem byla doma...no nevím nevím. :-D
Každopádně nebudu zdržovat a vrhnu se článek:

PŘEČTENO:

Zavržený
autorka : Becca Fitzpatricková
Z téhle knihy jsem byla naprosto nadšená a ani nevíte jak moc se těším na druhý díl Crescendo.
Nechci vám tu o knize nic moc psát,protože budu psát recenzi.Nechci vám tu psát o čem kniha je,protože bych vám tu strašně moc spoilerů vyzradila.


CO ČTU? :

 No tak tady nějakou tu chvíli budeme,protože ..no nevím co mě to chytlo,ale začala jsem číst tři knihy najednou což u mě není normální.

Pilíře země
autor: Ken Follet
Tak abych se přiznala - do téhle knihy jsem se tento týden ani nepodívala.Za což se strašně stydím,protože je to opravdu skvělá kniha,ale nějak jsem tento týden neměla na knihu náladu (zní to hnusně no :-D ),ale snad se to příští týden zpraví :)



Temné kouty
autor: Gyllian Flynn
Tak k téhle knize jsem se dostala přes film a bestseller Zmizelá,kterou asi všichni známe.Ten film je mimochodem naprosto dokonalý a mohla bych se na něj koukat pořád dokola.
Vrátíme se k původnímu tématu a to knize Temné kouty.
Kniha má naprosto dokonalý námět.Ze začátku je kniha na čtení těžká,protože je to takový ten rozjezd,ale teď ( 81/448 ) je kniha na pohodu,ovšem se už těším,až se dostanu k hlavní zápletce.



Škola noci 4 - Nezkrotná
autorky: Kristin Cast + Phyllis C. Cast
No nevím co napsat,protože jsem strašné nemehlo v popisu knih a vždycky napíšu spoilery.Hlavně je to čtvrtý díl ze série,takže bych těm,kteří jsou např. u prvního dílu zkazila celý příběh do tohoto dílu.
Každopádně tuhle sérii mám strašně moc ráda a jediné co mi na ní trošičku vadí je,že v každém dílu cca 50 stránek je takové opáčko s novými detaily z minulého dílu.Ale na druhou stranu to má i své výhody.


NO A TO JE PRO DNEŠEK VŠE :)
URČITĚ NAPIŠTE KOMENTÁŘ NEBO EMAIL :)
MĚJTE SE HEZKY :)


 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥