pondělí 1. ledna 2018

Rok 2017

Ahoj všichni,
tímto příspěvkem bych vám všem chtěla poděkovat za již minulý rok 2017.

Tento rok byl pro mě v osobním i knižním světě spíše neúspěšným. V osobním to radši nebudu komentovat a v knižním? Rok 2017 vyhlašuji rokem čtecích krizí. I přesto jsem ale přečetla obrovské množství přímo dokonalých knih a našla kupu nadějných autorů.
Zároveň si ale uvědomuji, jak moc mě tento rok posilnil a jakou hromadu zkušeností mi dal a já jsem za to opravdu vděčná.



Všem, kteří mé články čtete, komentujete, posíláte mi nádherné zprávy a e-maily, z celého srdce vám děkuji. Je to až neuvěřitelné, jakou komunitu tvoříme a doufám, že se bude i nadále rozrůstat o knihomoly/knihomolky. Zároveň děkuji všem nakladatelům, e-shopům, firmám a autorům, kteří ve mně mají důvěru a posílají mi neskutečné množství nádherných knih. Zejména to je nakladatelství Baronet, e-shop eReading.cz, nakladatelství Slovart a nesmím zapomenout ani na MegaKnihy.cz a mnoho dalších.

Doufám, že i Vás rok 2017 poznamenal.
Ať už pozitivně nebo negativně, vždy nás to posílí. Taktéž doufám, že jste rok prožili se skvělými knihami, kterých na nás dalším rokem čeká trilion, takže musíme nažhavit záložky.

Ať je rok 2018 jeden z nejlepších! ♥
SeaBook

10 komentářů:

  1. Máš pravdu - ať už to bylo pozitivně nebo negativně, vždycky to člověka nakonec posílí. Hodně úspěchů do nového roku (v osobním životě i s blogem)! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju krásný nový rok plný spousty skvělých knih. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ti lepší rok a ať jsi spokojenější :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) Tak ať již v novém roce není žádná čtecí krize, přeji krásný Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, přidávám se k Tobě, také jsem snad ještě nezažila takové množství krizí. Ale to se nedá nic dělat. Věřím tomu, že v roce 2018 si to vynahradíme. Ať je ten nový rok krásný, šťastný, ať jsi zdravá a spokojená, ať Tě nepotká žádná čtecí krize. Měj se moc krásně a těším se na Tvé nové články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥