úterý 28. března 2017

Vysněný čtecí pokoj s Favi.cz

Ahooj! 
Všechny Vás vítám u nového článku a dnes to bude článek o mém vysněném čtecím pokoji.
Vsadím se, že jste již článek s podobným názvem minimálně jednou zahlédli. Knižní blogery oslovila stránka Favi.cz s velmi milou nabídkou ke spolupráci a s tím souviselo i napsání tohoto článku. Nebyla bych to ale já, kdybych si něco neupravila. Můj vysněný čtecí koutek tak trochu neexistuje. Proč? Mám vysněný čtecí pokoj.

Výsledek obrázku pro favi.cz logo
Ano. Když už, tak už.
Mým snem je mít pokoj, kde budou hrát roli jen knihy a blog. Pro dnešek ale vynecháme nábytek, který by se týkal blogu (psací stůl, kanc. židle, apod.) a vrhneme se čistě jen na přání co se týče knih. Což znamená knihovny přes celé zdi, které budou naplněné přečtenými i nepřečtenými knihami a uprostřed místnosti ten nejjemnější koberec, na kterým by stálo to nejpohodlnější křeslo na světe. Nemohu se ale rozhodnout, zda bych chtěla tento pokoj v minimalistickém stylu či zvolit styl staršího a dřevěného nábytku. 
Pro tentokrát ale zvolím minimalismus a pustíme se do toho.




Knihovny v "provence" stylu se mi šíleně líbí, ale asi by jich dvacet vedle sebe nevypadalo moc dobře. Proto zvolím obyčejné bíle knihovny (kolem kterých rozhodně obmotám světýlka).

Dilema nastalo ve vybírání křesla. Jasné bylo to, že musí být pořádně velké a pohodlné. Nejvíce se mi líbí ušáci, ale rozhodnout se jaká látka, barva a jaký styl... to už bylo těžší. Nakonec jsem se rozhodla pro starorůžového obra na obrázku. V něm by se podle mě četlo naprosto perfektně (a spalo taky). Samozřejmě, večer nám čtenářům chybí (krom energie) světlo, takže lampička poblíž křesla je nutností. No a kobereček s dlouhými jemnými chlupy... kdo by po něm netoužil?
Květiny dle mého dávají pokoji úplně nový rozměr, takže ty jednoduše nesmí chybět. 

To vše by stálo na dřevěné podlaze do šeda, která aspoň trochu vyvrací minimalismus pokoje :)

Ještě před návratem do reality se Vás zeptám: Jaký je Váš vysněný čtecí koutek či pokoj? Čeká na Vás již takový doma?
Pokud nevíte, mrkněte ku příkladu na Favi.cz, protože já osobně jsem tam nabrala mnoho inspirace a motivace si svůj nejen čtecí koutek upravit a vylepšit.



Mějte se krásně! :)
seabook04@gmail.com

13 komentářů:

  1. Krása... taky jsem v březnu tenhle článek psala :) O:)

    OdpovědětVymazat
  2. Styl provence mám také moc ráda :) Tvůj koutek vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. lol, mě by velmi zajímalo co vám všem Favi za tydle články nabídlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poukázky na knihy či hotovost ve stejné výši :)

      Vymazat
  4. Já přemýšlím, kdy si i já konečně vytvořím doma čtecí koutek, asi jakmile odstátnicuji :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné :) narazila jsem na podobný web, tam se také dobře hledá https://www.bevedo.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥