sobota 25. července 2015

RECENZE: Bílý Kůň - ,,Dříve byl život nudná samozřejmost..."

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku a další recenze.
Dneska tu mám recenzi na knihu,která mě velmi mile překvapila a o které mi spousta z Vás psala,že ji máte doma,ale ještě jste se k ní nedostali.
No a jak se mi kniha líbila?


                                        BÍLÝ KŮŇ                                               


autor: Alex Adams 
žánr: Sci-fi/Román
nakladatelství: Domino
počet stran: 340
orig. název: White Horse
rok vydání: 2012
rok vydání v orig.: 2012
vazba knihy: vázaná s přebalem
překlad: Jakub Volný


                                                                                                    ANOTACE:
Třicetiletá Zoe dobrovolně strávila posledních pět let v jakési osobní bublině – po tragické smrti manžela se pohybuje jen mezi svým prázdným bytem a výzkumným ústavem, kde pracuje jako uklízečka. Šeď plynoucích dní ji neubíjí, naopak jí pomáhá nalézt vnitřní klid, aby se mohla rozhodnout, co se svým životem provede dál.

A pak se najednou všechno změní. Lidé v jejím okolí začnou umírat na záhadný virus, pojmenovaném Bílý kůň. Smrtící nákaza se lavinovitě šíří po celém světě a během několika měsíců se lidstvo ocitá na pokraji vyhynutí. Přežije jen hrstka imunních jedinců, a někteří z nich jako by pozbyli veškeré lidství.

Vypuká válka a apokalypsu dovrší ničivé zvraty počasí. Možná Zoe dříve považovala holý život za jedinou jistotu, kterou ještě má. To už teď ale neplatí. Odkázána pouze sama na sebe putuje postapokalyptickým světem a snaží se přežít. Nebezpečí číhá na každém kroku, neboť z lidské podstaty už zbylo jen velmi málo. 

Zoe dál míří k jedinému místu, které by jí mohlo poskytnout potřebnou ochranu – nejen kvůli sobě, ale i kvůli tajemství, které nese s sebou…


MŮJ NÁZOR:
Asi jako vždycky začnu dějem.
Děj se mi strašně moc líbil a také byl dokonale propracovaný.Když jsem četla nějakou knihu o "konci světa",tak to bylo furt to samé- přírodní apokalypsa,zombie,války,atd...,ale tady to je nemoc.A ještě k tomu i ta nemoc je suprově propracovaná.

Člověku začíná být špatně a vypadá to jako obyčejná chřipka nebo viroza (u některých případů i kocovina :-D),ale má to háček.Asi 50% to přežije a stanou se z nich zvláštní živočichové.No i když řekněme,že to jsou lidé,kteří jsou hodně zmutovaní a vytratila jsem jim veškerá lidskost a inteligence.

Ale nazpátek k ději.Až Zoe zjistí,že je i ona v nebezpečí,začne hledat pomoc ve svém městě.Pomalu ji,ale dochází,že i ti,kteří ji pomáhají brzy ztratí.Proto se Zoe vydává na cestu za záchranou dvou životů.Její cesta je velmi krásně a napínavě popsaná a opravdu jsem se o ní několikrát bála.
Bohužel Vám nic víc říci nemohu,protože bych Vám vyzradila spoustu spoilerů.
Tohle je na knize to nejzvláštnější: Tuhle knihu nemůžete popsat,musíte si ji přečíst.


HODNOCENÍ:
Všem Vám knihu velice doporučuji.Pro mě je to jedna z nejlepších knih co jsem kdy četla a opravdu jsem se nad svou budoucností díky knize zamyslela :)
Knize dávám:



Doufám,že se Vám recenze líbila :)
Četli jste tuhle knihu nebo se teprve chystáte?Určitě mi napište :)
MĚJTE SE HEZKY :)
seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. Takhle kniha vypadá opravdu hodně zajímavě, třeba se k ní někdy dostanu.. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Byla opravdu skvělá :) Dostaň se k ní co nejdříve,nebudeš litovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze :) Knížku jsem si nedávno pořídila a těším se, až se do ní pustím :) Vypadá to na opravdu dobré čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Máš se na co těšit,stojí opravdu za to :)

      Vymazat
  4. Skvělá recenze, na knihu se teprve chystám, ale už se těším, až se do ní pustím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Kniha se na tebe určitě také těší :D :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥