sobota 16. května 2015

RECENZE : Můj život u sousedů - ,,Rodina nebo láska? ''

Ahooj,
já vás vítám u dalšího článku a dnes tu máme další recenzi.
Dnes nás čeká recenze na krásnou romantickou knihu,která vám rozveselí den :)
Jdeme na to:

                            MŮJ ŽIVOT U SOUSEDŮ                           

autor: Huntley Fitzpatricková  
žánr: Román
nakladatelství: CooBoo
počet stran: 372
název v originálu: My Life Next Door
rok vydání: 2014
rok vydání v orig.: 2012
vazba knihy: vázaná
překlad: Magdaléna Stárková



ANOTACE:

Garrettovi jsou všechno to, co Reedovi nejsou – hlasití, chaotičtí a láskyplní. A Samantha Reedová nemůže odolat a každý večer tuto úžasnou rodinu pozoruje ze svého střešního okna a touží být jednou z nich – vymanit se z područí dominantní matky a nepodřizovat svůj život jejím přáním. Avšak zdá se, že je to pouze krásný sen… až do jednoho letního večera, kdy za ní vyšplhá Jase Garrett. A všechno se změní! 
Oba se potýkají s trapnostmi i krásami první lásky, Jaseova rodina Samanthu okamžitě přijme do svého středu, i když ona ho před tou svou drží v tajnosti. Vše je téměř dokonale až do okamžiku, kdy se stane něco, co změní celý její svět. A Samantha se náhle musí rozhodnout a zvolit si, kterou z obou rodin zachrání. 

Fantastický debut o rodině, přátelství, první lásce a nemožnosti být věrný jediné osobě, kterou milujete, aniž byste zároveň zradili další.


MŮJ NÁZOR:  
Kniha byla naprosto dokonalá.Opravdu jsem se do ní začetla.

,,Přítel'' Samanthy mamky byl opravdu vtipný a při jeho stylu vyjádřování jsem se zasmála.A to musím pochválit i autorku,že se nebála a hodila do knihy takový jiný nespisovný styl.

Abych se přiznala,tak jsem si chvíli Garretovic rodinku ze začátku pletla.
Hlavně Jase a Joela a docela jsem se ztrácela kdo se Samanthou chodil,ale nebojte,protože po chvilce si vše zapamatujete a pak je to takové-no jak to říct kouzelené a připadá vám,jako kdyby jste příběh prožívali s němi.

Co mi přišlo trošku uspěchané bylo :
-Románek Samanthy a Jase,kdy jsem nevěděla v jakém časovém pásmu se v jejich vztahu právě děj nachází.Velmi složitá věta :-D
-Hlavní zápletka - na zápletku jsem se strašně těšila,ale když jsem zjistila,že zápletka se řeší skoro jen 50 stránek..no to jsem byla docela zaražená,protože to podle mě bylo docela uspěchané jak se to najednou všechno vyřešilo a honem honem ať už je konec.


HODNOCENÍ:

Kniha mi velmi překvapila a až na ten konec byla kniha podle mých představ,ale přivřu oko a knize udělím: 



DOUFÁM,ŽE SE VÁM RECENZE LÍBILA 
MĚJTE SE HEZKY :))


 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥