neděle 26. dubna 2015

✌ Týden s knížkou #3 ✌

Ahoj,
tak já vás vítám u dalšího článku a dnes je to po dlouhé době u Týdne s knížkou.
Tentokrát to nebude ani za všechny týdny co jsem články nepsala ani za poslední týden,ale za poslední dva týdny.Asi to takhle (po dvou týdnech) budu psát častěji,protože v poslední době nestíhám ani skoro jednu knihu za týden.

PŘEČTENO:


Můj život u sousedů
autor: Huntley Fitzpatricková
Musím se přiznat,že tuhle knihu jsem četla docela dlouho.Ale nebylo by to tím,že by kniha byla špatná,ale do děje jsem se dostala až kolem poloviny.Kniha se mi strašně moc líbila a čekejte recenzi :))



Krvavá romance : Věčná touha
autor: Alice Moon
O téhle knize vám moc psát nechci,protože za prvé bude recenze a za druhé je to druhý díl takže vám tu nechci prozradit spoilery na které budete v recenzi hned na začátku upozorněni :))
Ale co vám řeknu,že mě kniha překvapila a byla dokonalá,takže si počkejte na recenzi :))



CO ČTU:


Temné kouty
autor: Gillian Flinnová
Mno nedá se bohužel říct,že bych knihu četla aktuálně.
Hlavně ji čtu už strašně dlouho,asi už přes dva měsíce.
No a důvod ? Kniha je na čtení strašně těžká a sama nevím jestli knihu vůbec dočtu :/



CHYSTÁM SE ČÍST:


Analfabetka,která uměla počítat
autor: Jonas Jonasson
U téhle knihy jsem,no pravda před docela dávnou dobou četla ukázku,ale
pouhý úryvek z knihy se mi vryl do paměti a tak jsem si řekla,že by bylo dobré si knihu přečíst
a tentokrát celou :))



TAK JÁ DOUFÁM,ŽE SE VÁM ČLÁNEK LÍBIL A SNAD SE BRZO UVIDÍME U DALŠÍHO
MĚJTE SE HEZKY :))

 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥