neděle 22. února 2015

✌ Týden s knížkou #1 ✌

Ahooj,
no máme tu první takový pořádný článek.
Asi všichni známe téma Týden s knížkou,ale já si to tento článek trošku poupravím,protože bych vám chtěla ukázat svoji knížní rutinu :)
Asi začnu tím co právě čtu :

Jako první jsem se pustila do téhle obrovské bichle Pilíře Země od Kena Foletta.
Tahle kniha ...jak to říci jsem úplně na začátku a budu ji číst asi tři měsíce,ale ta knížka je tak úžasně napsaná a celkově se mi styl autora strašně moc líbí.
Kniha je psaná v čase Stoleté války ze strany Anglie.Jak jsem psala,tak jsem opravdu na začátku,ale kniha je hodně i architektuře ve stavitelství katedrál a autor se opravdu vyžívá v popisování všech situací a stavení.

No a jako druhou teď právě čtu knihu Zavržený od autorky Beccy Fitzpatrickové.
Tahle kniha je první díl ze série Nora Greyová a tato série má celkem čtyři díly.
Ale aby jsme se vrátili k tématu.Tahle kniha se čte velmi velmi dobře a mně se zatím hodně líbí.
Bohužel vám neřeknu o čem to je,protože to sama netuším a nechci vám tu psát spoilery,takže se omlouvám a myslím,že vám u téhle knihy pomůže více anotace než já :/



Blížíme se ke konci,ale ještě vám dneska ukážu knihu,kterou se číst chystám :)
A to je Ready Player One od Ernesta Clina.Tuhle knihu už mám rozečtenou,ale četla jsem ji v období,kdy jsem se číst nutila a jelikož se mi kniha strašně moc líbila,tak jsem si řekla,že jí přeložím na později.



No a to je pro dnešek vše.Určitě napište komentář nebo emaily.Všechny kontakty na mě budete mít vždy na konci článku :)

Já doufám,že se vám můj první článek líbil a budu se na vás těšit u dalšího :)


KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥