středa 25. února 2015

Recenze : Návnada - ,,Opravdu chceš pokračovat? ''

Ahooj,
já vás vítám u dalšího článku a tentokrát tu máme mou první recenzi :)
Poprosím vás,aby jste tenhle článek brali s nadhledem,protože je to moje první recenze,takže logicky nemám zkušenosti :)
Nebudu zdržovat a hned se na to vrhnu:


                                        NÁVNADA                                     


                                              autor: Ken Messum
                                               počet stran: 222
                                                  žánr: Thriller
                                     nakladatelství: Alpress


ANOTACE:

Šest lidí se probudí na opuštěném ostrově,aniž tuší,jak se sem dostali.
Všechny drží ve spárech neovladatelná závislost na heroinu.
Z lodí kotvící na dohled jim nikdo nespěchá na pomoc.
Pak najdou vzkaz,že pro další dávku si musí doplavat na vedlejší ostrov přes zátoku zamořenou žraloky.
Pozorovatelé na lodi se baví a sázky na život se zvyšují...







CO JÁ NA TO???

Většina lidí četla Hunger Games.Asi si říkáte,proč to tu sakra píše?
Protože na obálce knihy je napsaná ,,Pro příznivce Hunger Games'' .
No..Já jsem sice Hunger Games nečetla a ani na filmy jsem nezhlídla (ale už se na oboje chystám),ale pochybuji,že v Hunger Games byly dealeři,feťáci a vůbec tohle všechno.
Jak jsem řekla,HG jsem nečetla,ale tak z doslechu...
Každopádně,kniha sama o sobě byla úžasná.Byla občas docela sprostá,sice teď budu znít jak nějaký úchylák,ale právě ta neslušnost dodávala knize takový ten správný šmrnc.
Nápad této knihy mě velmi zaujal.
Ano je pravda,že zabíjet a týrat lidi drogově závislé není moc správné,ale
ta pointa....to je prostě skvělé.



Kniha mě velmi zaujala i svými ...jak to řict no...kapitolami :-D
Rozřazení bylo: jedna osoba,měla vždy po dvou kapitolách z toho jedna pojednávala
o minulosti a druhá o současnosti.No a takhle se to pořád střídalo.



Nechala jsem to až na konec,protože jediná věc co mě na knize zklamala byl ten konec.
Když už to bylo napsané jako jakž takž horor,tak jsem čekala,že to autor dotáhne do konce
pořádně a krvavě.
Ale tady mě to velmi velmi zklamalo a proto jsem jednu hvězdičku odebrala.

HODNOCENÍ:




TAK A JSME U KONCE.
DOUFÁM,ŽE SE VÁM RECENZE LÍBILA.OPRAVDU JSEM SE SNAŽILA
A
DOUFÁM,ŽE SE DO BUDOUCNA BUDU VE PSÁNÍ ČLÁNKU ZLEPŠOVAT :)
URČITĚ NAPIŠTE KOMENTÁŘ NEBO E-MAIL !!
A MĚJTE SE HEZKY :)



 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥