úterý 2. ledna 2018

Knižní nákupy: listopad 2017

Ahoj!
Všechny vás moc vítám u nového článku a předposledních knižních nákupů za tento rok.
Počkat. On už je to vlastně rok minulý.
Mám ale jednu pozitivní zprávu pro všechny, kteří jsou stejně pozadu: ta sedmička se letos bude dobře přepisovat 👍
No, ale nebudeme dělat, že sepisovat listopadový book haul v lednu není nic neobvyklého a budeme pokračovat.
Oproti loňsku  předloňsku jsem se s koupenými knihami docela zlepšila (za to s přečtenými zhoršila), takže alespoň jeden důvod k oslavě.
V listopadu mi tak přibylo nádherných 6 knih a všechny to jsou recenzní výtisky, což znamená, že jsem se nekoupila ani jednu knihu. Juchúúú! To se moc často nestává, ale znáte to.
Moc práce a moc školy dokáže člověku změnit plány...



Jako první jsem od eReadingu obdržela Alenku v říši zombií.
Po úžasné knize Bez srdce (Knihodojmy zde), se již nikdy na příběh Alenky a hlavně na Srdcovou královnu nebudu moci dívat stejně. Co jsem slyšela, tato kniha moc s původním příběhem spojitost nemá. Jo, já jsem vám to ještě neřekla. Nečekaně je totiž tato Alenka rettelingem na tamtu Alenku. Chápeme se, že jo?
Každopádně vás spíše odkáži na Povídačku rozbalovačku, kde jsem se o ní klasicky více rozepsala, ale zde vás mohu nalákaz na Alenku, která má za úkol každou neposednou mrtvolu poslat zpátky do postýlky pod zem, což nezní vůbec špatně, ne?


Dalším recenzním výtiskem, který je už přečtený i zrecenzovaný, byla sbírka básní, která dělí svět na dva tábory. Ti, co nechápou její slávu a ti, pro které se stala knihou života.
Nemluvím o nikom jiném než Rupi Kaur a sbírkou básní Mléko a med.
Básně, které Rupi sepsala jsou opravdu odlišné, zajímavé a nesou v sobě tuny a tuny emocí, které ona sama při psaní pociťovala. Za mě určitě doporučuji se po knize mrknou :)
Knihodojmy zde


První dva díly Pána hor mi udělaly obrovskou radost.
Jak asi víte, jsem milovník historických románů a ság (nedám dopustit na Poldarka, kterého pravě čtu- článek je předepisován, tak se popřípadě nelekněte nelogičnosti) a když Baronet začal vydávat tuto opravdu velice známou sérii znovu, zpočátku jsem neměla zájem. Ale jednoho dne jsem se probudila s tím, že sérii prostě potřebuji, takže moc děkuji Janičce Baronetu, která mi plní vše, co v e-mailech vidí. Často se divím, že si mě ještě neblokla 😄


Grafitové děvče je další recenzní výtisk, který už mám přečtený, ale recenzi teprve chystám.
Na tuhle knihu Miroslavy Varáčkové, od které mám doma sice další dvě knihy, ale ještě ani jednu přečtenou, jsem se opravdu dost těšila. Když jsem si přečetla anotaci a zjistila, že kniha v sobě ukrývá i pár stránek grafického zpracování příběhu, srdce mi nadšením poskočilo. Po dočtení se bohužel zklamaně vrátilo na své místo, protože za mě Grafitové děvče... ne. Nebylo to nic extra příšerného, ale čekala jsem tedy mnohem větší pecku. Více se brzy dozvíte v recenzi a v přečtenu za prosinec (snad brzy).


Poslední knihou dnešního článku se stává závěrečný díl série Krev za krev- Mafiosa, která je taktéž z Baronetu (už se divíte se mnou?)
Já tajně doufám, že v době, kdy tento článek vychází mám tuhle nádheru už přečtenou (s tím doufáním bych měla přestat), ale zatím vám mohu říci jen to, že jsem opravdu zvědavá, jak se autorka v závěru této mafiánské série rozjede nebo bude pořád tak urputně brzdit brzdu (já tohle při korektuře prostě nemohla smazat 😂)
Zatím vás mohu odkázat jen na Knihodojmy předchozích dvou dílů (dvojka byla rozhodně lepší).


Zaujala Vás nějaká kniha? Chcete si ji pořídit za co nejlevněji? Klikněte na její název nebo ji vyhledejte na portálu Srovname.cz 

Jaké knihy jste si pořídili v listopadu vy? Tedy, jestli si to ještě pamatujete 😄
Mějte se krásně! ❤
seabook04@gmail.com

8 komentářů:

  1. Ke knihám gratuluju, Mléko a med jsem četla a líbilo se mi moc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Pána hor mám zálusk už nějakou dobu, musím se k nim dostat, poslední dobou si strašně oblibuji historické romány! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já historickým románům propadla díky zmiňované sérii Poldark a věřím, že Pána hor si zamiluji minimálně stejně :)

      Vymazat
  3. Pán hor byl zajímavý a nakonec se mi opravdu zalíbil :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si ráda přečetla Alenku v říši zombií. Jinak ostatní vypadají taky super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥