středa 22. listopadu 2017

Knižní nákupy: říjen 2017

Ahooj! ☺
Všechny vás srdečně vítám u nových Knižních nákupů, které tady opravdu už nějaký ten měsíc nebyly. Za říjen se mi tu nashromáždilo celkem 15 knih, což rozhodně malá hromádka není, takže se na ně rovnou vrhneme ☺


Jako první mi od Baronetu došel Palác lží.
Třetí díl do série Cyklus Royalové a díl, který nám uzavírá příběh Elly a Reeda.
Myslím, že 99,9% čtenářů se do této série zamilovalo. Nejenže je kniha neskutečně čtivě napsaná, napínavá, překvapivá, ale hlavní hrdinové dokáží čtenáře zaujmout a nad knihou přemýšlíte nejen při čtení, ale dokonce i v pracovní dny a tu i v tu dobu, kdy se vám to vůbec nehodí ♥
Knihodojmy zde

Od Baronetu mi v říjnu došel ještě historický román Služebná z hostince a druhý díl ze série Krev za krev Inferno.
Obě dvě knihy jsem již představovala v Povídačce a rozbalovačce a obě si od vás získaly pochvalu.
Povídačka rozbalovačka (na historický román) zde a (na YA plné mafiánů, lásky a tajemství) zde


Dále mi došla obrovská várka knih ze Slovartu. Bylo by to na nekonečno, kdybych vám je zde měla znovu představovat, proto vás odkážu rovnou na Povídačku rozbalovačku, kde jsem se o knihách opravdu rozepsala a opravdu by mě zajímal váš názor hlavně na novinku Dva od Jana Saudka.
Krom ní mi ze Slovartu došly knihy: Něco víc, Vlak v 6:41, Dcera krále močálu a Chlapec v pruhovaném pyžamu.
Povídačka rozbalovačka zde


Málem bych zapomněla na balíček ze Slovartu, který mi došel na začátku měsíce. V něm byly další novinky z "BookLabí" edice a to dokonalý diář od holek z A Cup Of Style a novinka od autorky Kečupových mračen- Moje sestra žije na krbové římse.
Diář krom nádherného designu skrývá i motivační texty, které mi jistojistě v roce 2018 zvýší produktivitu a já se opravdu těším jak malá holka na Vánoce a Nový rok, abych si do něho už konečně mohla psát. K diáři došla i úžasná plátěnka a lak na nehty, což potěšilo.
Na novinku z pera Annabel Pitcherové se velice těším. Autorka si potrpí na neobvyklé náměty a ještě lepší zpracování.  K tomu je kniha opravdu teňounká, takže na cesty do školy ideálka :)
Povídačka rozbalovačka zde



Dále jsem obdržela recenzní výtisk od nakladateleství Leda a to Žena z kajuty č.10.
Na knihu již můžete najít Knihodojmy a věřím, že mnoho z vás s nimi nebude souhlasit. Jak píši v článku, objektivně je kniha úžasná, zvraty, psychologické zobrazení postav, gradace a mohla bych pokračovat. Subjektivně je to ale horší.
Ruth Ware díky jejímu debutu Všude kolem černý les miluji, ale tady jsme si nějak nesedly, proto ji plánuji číst za nějakou dobu znovu.
Žena z kajuty č.10 by ale rozhodně neměla utéct vaší pozornosti. Tuto luxusní plavbu s vrahem na palubě si nemůžete nechat ujít.
Povídačka rozbalovačka zde, Knihodojmy zde



Poté se mi poštěstilo na databázi knih, kde jsem vyměnila dvě skvělé knihy.
První z nich je Poušť v plamenech. Tuto knihu jste již u mě mohli zahlédnout, akorát v elektronické verzi od e-Readingu. Protože se mi opravdu dost líbila, rozhodla jsem se pro pořízení i nádherné fyzické verze. Pokud vyjde čas, rozhodně bych si ji před vydáním druhého dílu (tuším, že datum je stanoveno do konce tohoto roku) chtěla přečíst znovu ♥
S ní jsem měnila i knihu Den poté. Její filmové zpracování miluji. Pro mě je tento příběh o konci světa jeden z těch opravdu reálných a který se zároveň pomalu začíná naplňovat. Jak už jsem psala, filmové zpracování bylo skvělé, tak jsem zvědavá i na knižní předlohu. Musím psát, že moje očekávání nejsou malá?
Ke knihám z databáze knih přišoupnu ještě úlovek z Levných knih. Tam jsem za směšných 19 Kč ulovila knihu Bratři Bělští. Druhou světovou válku válku miluji (ne způsobem, že bych se hrnula do boje, ale z historického a hlediska tehdejšího života), a proto jsem si knihu nemohla nechat ujít. Již několikrát jsem ji viděla u Irenky (Rodaw z Knihánkova) a po přečtení anotace bylo jasno:
kniha sleduje příběh dvou bratrů, kteří zachránili tisícovky životů před nacistickým vyhlazením.
Knihodojmy na Poušť v plamenech zde


No a jako poslední tu máme knihu měsíce.
Všude o ní mluvím, všude ji sdílím, všude ji doporučuji... Devět dní.
Nebudu se tu radši znovu rozepisovat a odkážu Vás na Knihodojmy, ale řeknu aspoň: Panebože, tohle si musíte přečíst!!!
Ještě před třemi týdny bych se smála tomu, kdyby mi někdo řekl, jak mě na zadek posadí prvotina české autorky a teď bych si za to naflákala. Kniha plná intrik, lží, akce a nepředvídatelnosti, která vám společně s hlavními hrdiny a krutým světem Sabrie zlomí srdce? Jednoduchá odpověď: Devět dní.
Knihodojmy zde

Související obrázek

Pokud Vás nějaká kniha zaujala, můžete kliknout na její název či vyhledat na portálu Srovname.cz pro nejlevnější a nejvýhodnější nabídku :)

Jaké knihy jste si v říjnu pořídili vy? Znáte nějakou z knih? Jaký je váš názor?
Mějte se krásně! :)

seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. Krásné kousky! :)
    Nejvíc mě zaujala Žena z kajuty č. 10. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé zajímavé knihy. Tak pěkně počtení. Některé mám taky v merku. A Devět dní jsem četla a bylo to super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Něco víc už se chystám hrozně dlouho a pořád mi to nějak nevychází :D

    OdpovědětVymazat
  4. Poušť v plamenech, po té toužím už od té doby, co jsem se dozvěděla, že bude mít český překlad - a ejhle, pořád jsem se k ní nedostala. Ach jo, mám v hlavě tolik knih, co bych si potřebovala hned přečíst, ale nic z toho nestíhám. Devět dní mě taky dost zaujalo - určitě je mám v plánu tak jednou zkusit.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou pořádné nákupy :) Na některé knihy z tvého výběru se chystám a už jsem četla Poušť v plamenech :) Ta se mi moc líbila :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná hromádka knih :) Diář od holek z A Cup of Style mám také a už se moc těším na nový rok :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥