neděle 22. října 2017

Povídačka rozbalovačka #100

Ahooj! ☺
Všechny vás vítám u nového článku a u nové Povídačky rozbalovačky.
Dnes si představíme další knihu z Baronetu. Musíte uznat, že jejich novinkám jednoduše nejde odolat. Při čtvrtečním obědu jsem zahlédla pošťáka s balíkem v ruce a říkala si, co to asi může být, když nic nečekám.
Nakonec se z toho vyklubala novinka, na kterou jsem dočista zapomněla.



Odvážím se říct, že Baronet vydává jedny z nejlepších historických románů, viz. například Poldark.
Jsem ráda, že se v dnešní době každý historický román nepovažuje za červenou knihovnu. Já osobně historické romány zbožňuji. Hlavně tedy ty z druhé světové války, ale ostatními nikdy taktéž nepohrdnu. Pro mě jsou to knihy, které mi nejen dají nádherný příběh, ale přiblíží mi život lidí v tehdejší době. Jsem toho názoru, že nikdy nebudeme vědět to, co jsme neprožili. Je těžké soudit, pokud prvně neposoudíme sebe. I když stroj času ještě nikdo nesestrojil, historické romány jsou mou milovanou "náhražkou".


Služebná z hostince.
Tohle by měl být spíše poklidný román, ale nikdy nevíme, co se z knihy vyklube.
Každopádně by měl sledovat život chudé hostinské, její strasti, radosti a její postavení. Vždy obdivuji přesně takovéto hrdiny. Pracovité, svědomité a přitom všem pomáhající, i když jsou sami pomalu na dně. Tak na mě působí hlavní hrdinka Lottie.

Dilly Court je již postarší a jedna z nejprodávanějších britských autorek. I když na Goodreads nemá tisíce čtenářů, hodnocení jejich knih je všude nadšené. Zatím pod svým jménem a svým pseudonymem Lily Baxter vydala přes 22 knih a chystá další. Co jsem pochopila, tak pseudonym slouží hlavně k historické sérii z druhé světové války, kterou bych si velice ráda přečetla, tak snad jednou... ☺
Od autorky je to první kniha, která u nás vyšla. Pokud jste se ale dívali na edičák Baronetu  nebo na moje Instastories (kde jsem edičák v rychlosti prošla), mohli jste zhlédnout její další knihu. Tou je opět skvěle znějící historický román s názvem Matčino tajemství, takže rozhodně mrkněte i po něm, i když vychází "až" v únoru roku 2018 ☺



Mockrát děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzního výtisku 
Knihu koupíte zde a na další plánovanou knihu autorky můžete mrknout zde 

Co vy a historické romány? Jaký je váš oblíbený?
Znáte tuto autorku? 
Určitě mi napište a mějte se krásně!
seabook04@gmail.com

14 komentářů:

  1. Mě zrovna historické romány příliš neuchvacují, takže oblíbený asi nemám, i když mě kdysi hodně zaujaly Paměti pařížských katů... O autorce jsem zatím neslyšela a to ani o této její knize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paměti pařížských katů jsem nečetla, ale taktéž si říkám, že nevypadají vůbec špatně :)

      Vymazat
  2. Historické romány mám moc ráda a tenhle nevypadá vůbec špatně. O autorce jsem neslyšela, ale určitě se na ni a její knihy podívám... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný přírůstek, historické romány občas čtu pro zpestření :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nad touhle knížkou jsem uvažovala, když jsem si vybírala z edičáku, jsem zvědavá, jak se ti bude líbit. Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥