neděle 26. února 2017

Povídačka rozbalovačka #75

Ahooj!
Znáte ten pocit, kdy si říkáte: ,,Kurňa, nestíhám číst. V poličce (a na čtečce) mám tolik nepřečtených knih, kterých je více, než by bylo zdrávo."?
A pak uděláte objednávku jedenácti knih?
Prosím, napište mi někdo že ano, protože si už připadám jako šílenec...

...aneb nová opravdu velká Povídačka rozbalovačka.

Již dlouho jsem objednávala z knižního e-shopu bux.cz. Pokud mě znáte, víte, že knihy nikdy nenakupuji za plné ceny a jelikož jsou na buxu často velké výprodeje, desítky knih jsem nakupovala právě tam. Už dříve měli lidé s tímto e-shopem potíže a co se dozvídám, momentálně je to ještě horší- nevyexpedované objednávky, mizerná (čti žádná) komunikace, knihy za plné ceny velice poškozené, atd...
I když jsem se s tím sama nikdy nesetkala, dala jsem na pár věcí, které se mi na e-shopu úplně nelíbily a rozhodla se najít nějaký jiný e-shop. Oko mi padlo na beletrie.eu a musím říci, že jsem rozhodně neobjednávala naposledy. Úžasné ceny, rychle doručení, bezchybný stav knih, které stály třeba jen 20 Kč.

Za mě jedno velké doporučené a už se těším, až udělám další (ooobr) objednávku.
Na fotce můžete vidět i zabalení. To byla další věc, které jsem se bála, ale po otevření (pětikilové) krabice jsem nechápala proč. Knihy byly zabalené v pořádné dávce bublinkové folie a naprosto všude byly takové ty zelené potvůrky (které odmalička do teď s radostí promačkávám). 
Jak říkám, naprosto perfektní obchod.


Dnes nebudeme každou knihou rozebírat do detailu, protože knih bude jedenáct a asi víte, jak by to dopadlo.
Budu se ale snažit Vám každou knihu představit ve zkrácené verzi tak, jak nejlépe umím 😄


Jako první na mě vykoukly knihy Deset malých nadechnutí a Hrej hráčem.
Tyto dvě knihy mají podle mého hodně společného. Každá je prvním dílem série, která má čtyři díly, z čehož každý skrývá jiný příběh. Příběh, který by měl být romantický, ale zároveň by měl být i "něco víc".
Pokud mě sledujete (a četli jste např. Srdcové série), víte, že sérii The Game naprosto miluji. Právě kniha Hrej hráčem je jejím prvním dílem a protože se mi tak moc líbil (a byl za 36 Kč), potřebovala jsem ho nejen v elektronické, ale i papírové podobě.
Deset malých nadechnutí jsem si přála už dlouho a když jsem si prolítla anotaci, nalákala mě, takže jsem tam knihu nemohla nechat.
CENY: Hrej hráčem: 36 Kč, Deset malých nadechnutí: 65 Kč.


Pokračujeme knihou Bludy z nudy. Na tu mě strašně nalákala Dorota Noon.
Čekám od ní něco na způsob světoznámého příběhu My děti ze stanice ZOO, tak snad to opravdu tak dobré bude, protože chválu si na ni pěje mnoho čtenářů (i když na databaziknih moc dobré hodnocení nemá...).
Prašné víry je zase thriller/detektivka. Na druhou stranu bych ale řekla, že je to kniha, která se odehrává v neobvyklém prostředí, protože toto je dámy a pánové Jihoafrický thriller a mělo by to být prý opravdu dobrý.
Takže co jiného říci, než že jsem na obě knihy strašně zvědavá? 😄
CENY: Bludy z nudy: 23 Kč, Prašné víry: 23 Kč.


Dcera kostí a dýmu a Dny krve a hvězdného třpytu jsou  nejen dva díly do série, které mají nekonečně dlouhé názvy, ale také jsou to knihy, které byly v poslední době dost vidět.
Hlavně díky diskuzi, proč není vydán ani po třech letech závěrečný díl. Díky tomu se tyto dva díly dostaly do výprodejů a jejich fanoušci tak ztratili naději o vydání závěrečného dílu. Nedávno ale Knižní Klub mnohým potvrdil, že by měl nakonec třetí díl vyjít a to v srpnu tohoto roku. Jsem ráda, že se tak rozhodli nejen díky tomu, že se do série můžu s klidným svědomím pustit, ale hlavně i proto, že nakladatelství, které nedovydává série u mě nějakým způsobem má minusové body.
Každopádně o knihám nevím vůbec nic, tak snad mě mile překvapí 😊
CENA: 63 Kč/ks



Skoro polovina knih je z nakladatelství Panteon. To u mě vidíte prvně, protože jsem ještě žádnou knihu z tohoto nakladatelství nečetla a ani nevlastnila doma. Teď to chci ale napravit, protože jejich tituly byly nejen za úžasné ceny, ale hlavně s velice lákavými náměty.
Neodolala jsem a koupila si celou detektivní sérii německé autorky s hlavní vyšetřovatelkou Alex Morowovou- Konec vosí sezony, Stále půlnoc a Bohové a bestie. Určitě Vám obálky něco říkají, jelikož je série docela známá.
Opět platí to, že o knihách nevím absolutně nic, ale šíleně se na ně těším.
Btw. Obálky jsou opravdu povedené 👍
CENA: 23 Kč/ks


Další knihou z Panteonu je i Krvavý vítr. Opět thriller, ale s dvěma časovými rovinami, z čehož jedna je období druhé světové války a to byla poslední kapka, abych knihu přidala do košíku.
O druhou světovou válku jsem se teď začala více zajímat a chtěla bych číst více a více knihy s příběhy, které se právě v této kruté době odehrávají.
Nic víc ale o knize nevím, ale opět: mega zvědavost a opět nádherná obálka 👌
CENA: 23 Kč



A jako úplně poslední knihu tu mám druhý díl série od mé milované Richelle Mead- Věk X 2: Nesmrtelná koruna. I když jsem ještě první díl nečetla, za pár drobných jsem tam druhý díl nemohla nechat. Co jsem slyšela, tak někdo je z této série úplně na větvi a někdo ji prohlašuje za nejhorší díla této autorky.
Jsem na ni opravdu zvědavá, protože Richelle je moje TOPka ❤
CENA: 39 Kč



Četli jste nějakou z těchto knih?
Jaké jsou Vaše oblíbené či neoblíbené knižní e-shopy?
Mějte se krásně! ❤
seabook04@gmail.com

28 komentářů:

  1. Tak to se nedivím, že jsi jich vzala tolik... :-D A nelákej jako...
    Mimochodem, já nakupuji momentálně nejvíc na pipkin.cz, tak jsou opravdu nejnižší ceny co jsem kdy objevila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tomto e-shopu jsem taky slyšela, ale ještě jsem odtamtud neobjednavala ☺

      Vymazat
  2. Ha! Mluvíš mi z duše :D Moje knihovna je přecpaná nepřečtenýma knihama, ale já se stejně nedokážu zastavit a dál mi knihy přibývají :D
    Také jsem nejčastěji objednávala na buxu (teď jsem to omezila a většinou mi chodí jen recenzáky, anglické nebo si kupuji z bazarů), a je pravda, že úplně nové drahé knihy mi často přišly poškozené. Takže díky za tip, určitě se na tenhle e-shop kouknu a vzhledem k tomu, že taky nějakou tu dobu plánuji udělat objednávku, tak třeba zkusím zrovna tenhle (a snad konečně nedostanu poničené knihy :D).
    Dceru kostí.. mám v plánu pořizovat si v angličtině, protože jsem na tuhle sérii slyšela spoustu chvály a tak se mi nechci čekat na nějaké dlouhé rozhodování, jestli třetí díl vyjde nebo ne, každopádně tahle cena vážně dost lákává :D
    Ostatní mě nelákají, nebo je spíš neznám, ale přeji ti příjemné čtení a snad se ti budou líbit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás víc :D
      Z tohoto e-shopu jsem opravdu nadšená, ale nesmím tam teda chodit často, protože to by dopadlo vymydleným účtem a peněženkou :D
      Děkují moc :)

      Vymazat
  3. Druhý díl Věku X jsem si také nedávno koupila a teda naštvalo mě to, že já za něj dala 89,-! :D Ale Richelle také patří mezi mé nej nej spisovatele, takže jsem na sérii zvědavá :)

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu hodně knih, ale já bych nevybrala normálně! :D To je strašný s tím hororem co tu :D Nevím, nějak by mě asi tato kniha (y) nenadchly, ale určitě si přečtu pro zajímavost recenze :D

    OdpovědětVymazat
  5. 20,- Kč za knihu? Prosím? Určitě se taky mrknu. Jinak žádnou z knih jsem nečetla, tak jsem zvědavá na tvé dojmy.

    OdpovědětVymazat
  6. Dceru kostí a dýmu vřele doporučuji! :) Druhý díl už byl trochu slabší, ale i tak velmi povedený :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dcera kostí a dýmu tu na mě taky čeká, i s druhým dílem :) Chtěla jsem se do ní brzy pustit, ale teď si říkám, že to možná nechám až na dobu, kdy budu mít všechny díly. Ale na druhou stranu, co když se mi nebude líbit? Dilema :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké knihy! :) E-shop beletrie.eu byl první, ze kterého jsem objednávala, když jsem se začínala zajímat o knihy. Jinak Dceru kostí a dýmu (+ druhý díl) mám doma taky, Věk X (2 knihy) mám momentálně v Zásilkovně a ty ostatní knihy mě moc nezaujaly. Ale doufám, že budeš se všemi spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  9. No super teda, hned jsem na stránky koukla, protože jsem tam dlouho nebyla a mám plný košík :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsi šílenec, nebo jsem taky šílená :D Knihy vypadají parádně, asi se na ten eshop mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff :D
      Určitě mrkni, ty ceny jsou neuvěřitelný :3

      Vymazat
  11. Wau, to je teda naozaj veľká rozbaľovačka a hromada krásnych kníh :-) Sériu Vek X si chcem prečítať, pretože od autorky sa mi páčila ako VA tak aj Sukuba. A veľmi ma potešila správa, že Dcéry dymu a kostí nakoniec bude mať trojku v preklade, dúfam, že naozaj bude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují moc :)
      Snad bude, protože už tak se čeká strašně dlouho :/

      Vymazat
  12. E-shop nepoznám, no som na knihy maniak, takže určite pozriem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím ale upozornit na nebezpečí prázdné peněženky a vymydleného účtu :D

      Vymazat
  13. Taky se chystám objednávat. Ty ceny jsou neodolatelné. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasné knížky. Zrovna dnes jsem si říkala, že bych si nějakou knížku mohla koupit, když jsem v únoru tolik neutrácela. :) Ten e-shop a hlavně ty ceny vypadaji moc pěkně, nejspíš neodolám... Přeji hezké čtení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥