čtvrtek 5. ledna 2017

Knižní výzva 110 knih 2016 + 2017

Ahooj!
Už to čtete asi po několikáté, ale je to tak. Rok 2016 je definitivně v nenávratnu.

Každopádně za minulý rok jsem stihla přečíst celkem 122 knih a moje počáteční knižní výzva byla 80 knih a když jsem ji zdolala v létě, postupně jsem navyšovala, až jsem přesáhla stovku a řekla si, že navyšovat nebudu a budí číst tak, jak budu číst.
V průběhu ledna a možná že i února se můžete těšit na shrnovací články (ve který se šíleně rozepisuji... to vlastně všude), ale ještě než se dostaneme k nim, představím Vám moji poslední dvanáctku přečtených knih a svoji výzvu na rok 2017, kterou jako vždy pořádá blogerka Ells  :)


111, After: Tajemství, 85%
112, Jasmínové nebe, 75%, knihodojmy zde
113, V mlze, 95%, knihodojmy zde
114, Bolest, 79%, knihodojmy zde
115, Seznam mrtvých, 99%, knihodojmy zde
116, Zloděj blesku, 75%, knihodojmy chystám
117, Označená, 79%
118, Sirotek č. 8, 79%, knihodojmy zde
119, Sněží, Sněží,.., 55%, knihodojmy chystám
120, Scarlet, 90%, knihodojmy chystám
121, Někdo se divá, 85%, knihodojmy chystám
122, Kdo je kdo ve světě stínů, knihodojmy zde

Tímto bych tedy ukončila čtecí výzvu na rok 2016.
Já jsem na sebe vážně pyšná, protože 122 knih je obrovské číslo a nikdy bych nevěřila, že bych tolik knih, tolik úžasných knih za jeden rok stihla přečíst. Doufám, že i Vy jste si minulý rok našli mnoho úžasných knih a snad nás mnoho úžasných knih čeká i v roce 2017.

V tomto roce si dávám znovu výzvu 80 knih.
Budu moc ráda, když ji opět zdolám, ale raději si vybírám nižší číslo, než jsem přečetla minulý rok, protože mě čeká rok plný učení a jak všichni víme, škola je jeden ze strašných žroutů času.
P.S Ty obrázky k výzvě jsou rok co rok nádhernější, viz zde.

Vy mi určitě napište, kolik knih Vám dělalo společnost
 minulý rok a pokud jste se zapojili do Knižní výzvy, jaký máte cíl.
Mějte se krásně :)
seabook04@gmail.com

10 komentářů:

  1. Gratuluji, 122 je ohromné množství! Navíc když tě ochromila čtecí krize :) Já se do žádné výzvy neplánuji zapojit, ale chci si sepsat vlastní knižní předsevzetí :)
    Ať máš i v roce 2017 šťastnou ruku při výběru čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. 122, neuvěřitelné, klobouk dolů! Držím palce, ať je i rok 2017, přes všechno to učení, úspěšný - samozřejmě nejen knižně :) Měj se moc hezky, Luci! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné číslo. Já se k němu nedostanu :/ Možná za rok a půl, Ted už jdu n psaní diplomky a to musí blog stranou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Předvedla jsi obdivuhodný výkon, jak to děláš? :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují, sama nevím :D
      Ale v roce 2016 jsem si stanovila priority, co mi opravdu stojí za čas a od té doby čtu mnohem více :)

      Vymazat
  5. Páni, tak to moc a moc gratuluji k takovému úžasnému číslu. Přeji spoustu krásných knižních příběhů v letošním roce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥