Knižní nákupy: Leden 2017

14:00:00

Ahooj!
Všechny Vás vítám u dnešního článku ☺
Jak už je u mě zvykem, jsem šílenec v nakupování knih. A to se samozřejmě projevuje v knižních nákupech, které na konci každého měsíce dělám.

ALE.
Jedno z mých předsevzetí bylo, že budu méně kupovat knihy. Ano, je sice leden, ale každý knihomol ví, jak těžké je odolat tamté knize, tamté a co teprve této.... šílenost.
Každopádně já to vydržela a za leden si nekoupila ani jednu knihu. Pořád to nechápu, ale je to tak a já jsem na sebe velmi hrdá.
Avšak abych předsevzetí obešla, nezakázala jsem si recenzní výtisky, a tak mi za leden dva přibyly.
Pořád je to ale (krásně nízké) číslo, takže moje hrdost může pokračovat 😋


Jako první mi dorazila kniha z nakladatelství Grada od britského autora, žijícího s manželem na Slovensku, Roberta Bryzndzi/y (nejsem si jistá skloňováním).
Prosila jsem o Dívku v ledu, kterou jsem vídala snad úplně všude- na blogu, na Facebooku, na Instagramu, dokonce i na Snapchatu.... no prostě úplně všude. Měla jsem MEGA radost, když mi z nakladatelství přišla pozitivní odezva a když mi za pár dní kniha přišla domů.
Bohužel radost přešla, když jsem knihu četla. 
Nechci tu nic moc prozrazovat, jelikož si to schovávám do Knižního shrnutí a samozřejmě Knihodojmů, ale mohu Vám říci, že strhující čtení to pro mě bohužel nebylo 😕


Deník sráče je kniha, kterou jsem musela mít.
Už když jsem zjistila, že je autor neznámý, věděla jsem, že neodolám. Důvod, proč zůstal autor v anonymitě být vždy musí a většinou je to důvod dost pikantní. V tomto případě hádám, že tomu tak bude díky obsahu knihy, který by měl být velmi neobvyklý a psán z pohledu, který se nebude každému líbit.
Knihu jsem dostala od nakladatelství Leda, a tak jim tímto moc děkuji.
Já jen doufám, že už ji mám přečtenou (ať žije předepisování článků) a že se mi líbila, protože moje očekávání nejsou vůbec malá 😉


Četli jste nějakou z těchto knih?
Jak na Vás tyto dvě novinky působí?
Jaké knihy za leden přibyly Vám?
Mějte se hezky! 💗
seabook04@gmail.com

Mohlo by se Ti líbit

18 komentářů

  1. Krásné přírůstky, jsem moc zvědavá na recenze obou knih, protože mě obě lákají.
    Znovu skvělé fotky, Lucí, vážně ses teď neuvěřitelně zlepšila ♥
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Dívku v ledu si chci přečíst, protože jsem na ni četla samé dobré odezvy. Ale určitě si přečtu, co na ni říkáš ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus, není vůbec špatná, jen jsem si s autorem asi moc nesedla 😄

      Vymazat
  3. Dívku v ledu se chystám koupit, ale říkám si, že ještě počkám, protože pořád není dost času na čtení :-D
    Deník sráče vypadá moc zajímavě!
    Hezké čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují moc 😊
      Deník sráče byl úžasný!! 👌

      Vymazat
  4. Nečetla jsem žádnou z nich, ale Dívka v ledu mě láká :) Mně za leden přibyly jenom dvě knížky, takže celkem dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dívka v ledu teď docela frčí koukám... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Deník sráče už vlastním taky! Jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  7. Musim se smat :D Taky jsem se zarekla,zebpo Vánocích si nic nekoupim. Vis kolik jich nakonec mam? 16 :D boli to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Tě aspoň trochu utěším: v únoru to bude katastrofa 😁

      Vymazat
  8. Kniha sráčů vypadá jako něco, co si asi musím přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  9. Deník sráče mě hodně zaujal.
    Nejvíce z mnou přečtených knih za leden se mi líbil Slavík, u kterého jsem si i poplakala a Jezero, které mě navedlo zpátky k českým autorům.

    Červená V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deník sráče je opravdu perfektní 😊
      K českým autorům bych si také chtěla najít v blízké době cestu ☺

      Vymazat

Pravidelní čtenáři