sobota 9. července 2016

miniRECENZE: Cesta věčnou nocí

autor: Veronica Rossi

žánr: YA Sci-fi/ fantasy
nakladatelství: Knižní klub
díl v sérii: II.
série: Nebe
počet stran: 224
orig. název: Through The Ever Night 
rok vydání: 2013
rok vydání orig.: 2013
překlad: Michaela Škultéty
vazba knihy: vázaná s přebalem
ISBN: 978-80-242-3931-6

ANOTACE:
Od chvíle, kdy se Árie dozvěděla o smrti své matky, uplynulo už několik měsíců.
I Perry už je nějakou dobu Krvepánem a dívka o něm nemá žádné zprávy. Nyní se však mají znovu setkat.
Po tomto okamžiku oba nesmírně touží, a skutečně jsou naplněna všechna jejich očekávání. Tedy aspoň zpočátku.
Bývalá Osadnice však není Perryho druhy přijata nijak laskavě a kmen se začíná bouřit.
Éter bouří každým dnem víc a víc a jediným příslibem bezpečí je Poklidná modř.
Je však tento bezpečný přístav skutečný?

MŮJ NÁZOR:
Jmenuji se Árie.
Celý svůj život jsem prožila v iluzi a teď si společně se svým tělem zvykám na život venku- jako Divoška. Necítit tlak Moudrooka, na to jsem si už zvykla, ale na to, že až na Perryho nikoho nemám je zdrcující pocit.
I když jsem napůl Osadnice a napůl Divoch, tak mě ''praví'' divoši přijmout nechtějí. Po neúspěšném pokusu mě zabít jsem se rozhodla. Můj úkol je najít Poklidnou modř, a tak se rozhodnu ho splnit. Bohužel to znamená se rozloučit s někým, koho miluji...

Druhý díl mé milované série Nebe mě velice překvapil. Od Young Adult, ale i ''normálních'' sérii jsem si už mohli zvyknout, že druhý díl mnohých trilogií bývá taková ta vycpávka, aby se neřeklo (a vydělaly se nějaké ty tisíce navíc). U této série to díkybohu neplatí.

Autorka Vás při čtení pomalu nenechala ani popadnou dech, protože jste stránky otáčeli rychlostí světla- stejně jako u prvního dílu.
Veronica má opravdu neuvěřitelně čtivý styl psání, avšak zároveň i propracovaný, akční, napínavý, romantický a fantasy děj. 

Cestě věčnou nocí mohu vytknout jediné- délka knihy. Jak jsem psala výše, stránky otáčíte jednu za druhou, najednou se ocitnete na konci a nevíte co dělat. Jednoduše potřebujete další díl. Jsem ráda, že já ho po ruce měla, protože kdyby ne... asi by se mnou nebylo k vydržení :D
Každopádně pokud nad touto sérií váháte, tak neváhejte, pusťte se do ní a mohu Vám zaručit, že při čtení i poměrně klidné části budete jak na trní a budete hltat každé písmenko :)

HODNOCENÍ:

99%

Četli jste sérii? Láká Vás? 
Mějte se hezky! :)
seabook04@gmail.com

16 komentářů:

  1. Já jsem si tuto sérii ještě nekoupila, ale už sakra musím. Určitě se mi to bude líbit stejně jako tobě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Po tomto dílu taky toužím, bohužel ho ne a ne sehnat :( ale neztrácím naději.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neztrácej. Často se na buxu objeví, ale do pěti minut je fuč :/

      Vymazat
  3. Celou sérii jsem četla a strašně se mi líbila, ale třetí díl byl plný chyb... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si také všimla (už ho mám přečtený také) :(
      Každopádně ten děj mě tak strhl, že jsem to pomalu ani nevnímala :D :)

      Vymazat
  4. Jé, to je pěkné. Doufám, že budu taky tak nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som prečítala len prvú časť a pokračovanie bohužial nemôžem nikde zohnať :(

    BOOKLOVERS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi bohužel jediní... série jde teď velmi špatně sehnat :/

      Vymazat
  6. Už si ani nepamatuju kdy jsem četla první díl, natož o čem byl, ale nejspíš se k sérii ještě někdy vrátím...akorát budu muset začít pěkně od začátku :) Že druhý díl není jen vata je skvělé, škoda, že to tak není u všech sérií :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k sérii vrátíš, protože je vážně skvělá :)

      Vymazat
  7. Já tuhle sérii zbožňuju :D Vlastně bych si mohla dát re-reading :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! :)
      Hned bych si ho dala taky a to jsem ji nedávno dočetla :D

      Vymazat
  8. Já vlastním jen první dva díly série, ale nedokopala jsem se k nim :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥