úterý 12. dubna 2016

Filmový večer #1

Ahooj všichni! :)
Poslední dobou jsem si zamilovala články, ve kterých se diskutuje o filmech a nebyla bych to já, kdybych to u sebe také nezavedla :D


Rubriku jsem pojmenovala jako Filmový večer a vycházet bude pokaždé, když se mi nashromáždí pět zhlédnutých filmů :)
Ráda bych udělala i podobné články, ale o seriálech, takže mi určitě napište, zda by Vás to zajímalo :)


1,Zmrtvýchvstání/ The Revenant
Jako první Vám tu představím film, který udělal ve světě obrovský BOOM hlavně díky obsazení. V hlavní roli Leonardo DiCaprio, který díky tomuto filmu získal vytouženého Oscara!
Ovšem mou pozornost si nezískal.

Ve zkratce o čem to je: výprava silných mužů se vydává na lov kožešin a bla, bla, bla... našeho hlavního hrdinu Huggha Glasse poraní medvěd a nemůže pokračovat v cestě. Po rozmlouvání s ním zůstanou dva muži. Úhlavní nepřítel John Fitzgerald (Tom Hardy) a mladý Jim Bridger (Will Poulter), kteří více méně čekají na jeho smrt. 
Glass se ale nezdává a na smrt ani sekundu nepomyslí. To jde proti srsti Fitzgeraldovi, který se rozhodne mu s umíráním pomoci.
Zahrabe ještě živého Glasse do hrobu a společně s vystrašeným Bridgerem uteče...
Glass se ale nevzdává a pohání ho vpřed touha po pomstě!
Jo málem bych zapomněla. Film je natočený podle stejnojmenné knižní předlohy autora 

Upřímně? Námět super, zpracování katastrofa. 
Opravdu nesnáším, když mě film až ta znudí, že už musím přeskakovat jednotlivé části.
Herecké výkony jsou stejně tak úžasné jak námět, ale chybí tam napětí, získání pozornosti diváka. Aji při reklamě v televizi jsem více napjatá než u tohohle filmu!
Avšak kvůli úžasným hereckým výkonům nejen Leonarda dávám tři hvězdičky...

3/5 *

2,Brooklyn
Eilis (Saoirse Ronan), mladá irská dívka, se za prací stěhuje ze zapadákova do jednoho z největších měst.
Začátky jsou vždy těžké a to i počínaje cestou do Brooklynu. Po příjezdu se cítí vyhnaná a vůbec si nepřipadá jako doma. Chodí jak tělo bez duše a myslí neustále na svou milovanou sestru a matku, které nechala samotné v Irsku. 
Jednou večer ale potká mladého Itala, do kterého se rázem zamiluje a vše se obrátí o 360 stupňů... Pak ale utrpí šok, který ji přiměje na krátkou dobu se vrátit zpátky o Irska.
Musí se rozhodnou mezi Irskem a Brooklynem nebo mezi světem z kterého pochází a světem kde si plní svůj sen?

Toto byla naprostá PECKA! Měla jsem velké štěstí a vyhrála jsem soutěž o knižní předlohu a lístek na slavností premiéru v Praze. Byla to taková rychlo cesta, protože jsem se to dozvěděla den před odjezdem. Ještě k tomu jsem z Brna, ale mohu Vám říci, že celkem sedmi hodinová cesta a dolehnutí do postele až o půl páté ráno se mi vyplatilo! :)
Opravdu jsem ve filmu nenašla jedinou chybu.
Jak obsazení, tak i celkové zpracování jsem si zamilovala a ačkoliv jsem to nečekala, u filmu jsem se stejně jako celé kino velmi nasmála a kapesníky jsem naplnila celou kabelku.

5/5 *


3, Podfukáři/ Now You See Me
Magie nebo krádež?
Nejčastější otázka při kouzelnických představeních čtyřčlenné skupiny špičkových iluzionistů.
V poslední show vykradli jediným kouzlem banku a peníze nechaly pršet na ohromené diváky... 
Co když se kouzlo promění ve zločin?


Další úžasný film!
Moc jsem od toho nečekala a je dobře, že i ''anotace'' filmu Vám nic moc neřekne, protože by jste přišli o to správné KOUZLO. I já se Vám tu moc rozepisovat nebudu, protože chci, aby jste magii poznali na vlastní oči.
I když se to nezdá, film má pointu, kterou jsem já osobně plně pochopila až po druhém zhlédnutí filmu. Je to rozhodně ten film, na který se mohu koukat pořád dokola a vždy mě něčím překvapí! :)

5/5 *


4, Odebrat z přátel/ Unfriended
Skupina přátel prožívá večer jako každý jiný. Skupinově si volají přes PC a náramně se baví... do té doby, než se k nim připojí host, který ze seznamu zvaných nejde vymazat- Billie227
Večer to ale není až tak obyčejný. Je to výročí dne smrti krásné Laury Barns, která spáchala na poput videa sebevraždu. 
Někdo totiž zveřejnil video z večírku, kde se Lauren neovládala. Tíhu posměchu nezvládla a spáchala sebevraždu.
Vrátila se Lauren pomstít? Proč se daný Billie227 snaží zjistit, kdo video zveřejnil?
Možná to ví, ale je čas si zahrát hry...


Film na který jsem se strašně dlouho těšila a když jsem se na něho konečně podívala, byla jsem trošku zmatená. Zpracování je neobvykle, protože je film točen jako sdílení obrazovky při skupinovém videochatu. 
Pokud se chcete podívat na nějaký horor, ve kterém není nějaká extra pointa tak toto je přesně por Vás. Pár lekaček tu je, ale nebudete se u filmu třepat strachy, to vážně ne. I tak, ale filmu dávám dobré hodnocení, ale jednu hvězdičku strhávám a to za konec.
Končí to skvěle, ale potřebovala bych vědět, kdo to celou dobu byl, protože ve filmu se to nedozvíme...

4/5 *


5, Černá labuť/ Black Swan
Dámy a pánové představuji Vám to nejlepší (společně s Brooklynem) na konec a to Černou labuť!
Pokud jste tento film neviděli tak to hodně rychle napravte!

Černá labuť pojednává o nesmělé baletce Nině (Natelie Portman), která se uchází o roli Labutí královny.
Už odmalička je dokonalá baletka, jenže to je ten problém.
Roli dostane jen ta, která dokáže zahrát nevinnou Bílou labuť, ale zároveň i smyslnou a lstivou Černou labuť. 
Díky roli si najde kamarádku Lily (Mila Kunis), která je pravý opak Mii.
Mezi nimi vzniká přátelství, které si Miina dokonalost převádí do zvrácené.
Zvládne ale její tělo a mysli DOKONALOST?

Nejde vyjádřit to, co se ve filmu ukrývá.
Nejde ani pomyslet na to, jak moc pravdivý tento příběh je.
Jelikož se v ''tanečním- baletním světě'' ocitám skoro denně, tak jsem film prožívala ještě více a Mii rozuměla více, než bych chtěla.
Čekala jsem naprostý brak, ale po zhlédnutí jsem se z něho vzpamatovávala nejméně týden. V průběhu filmu je tu mnoho žhavých scén, které Vám budou připadat zbytečné, ale až v poslední vteřině pochopíte, jak moc důležité byly.
Opět Vám tu nechci nic moc říkat, protože aby jste DOKONALOST poznali, musíte poznat Labutí královnu...
P.S Jestli někdo tento film viděl, tak mi určitě napište. Klidně i na e-mail, protože bych si moc ráda s někým o filmu popovídala.

5/5 *



To je pro dnešek vše! 
Dalo mi to více práce než jsem čekala, takže budu
 moc ráda, když mi napíšete, jestli jste nějaký z těchto filmů viděli! :)
Mějte se hezky! :)
seabook04@gmail.com

26 komentářů:

  1. Tak já naprosto miluju Black Swan v originálu :) Ten film jsem viděla asi 10 x :D
    Ale to prostě úžasný snímek :))
    Katy

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého seznamu jsem zatím viděla jen Černou labuť, ale už je to dost dávno, ale pamatuju si, že tehdy mě to taky dost šokovalo a sebralo... Budu se muset podívat znova :) A na Brooklyn se moc těším, až ho uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černá labuť je úžasná! Je to jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděla! :3
      A Brooklyn mezi ně patří jakby smet :-D :)

      Vymazat
  3. Pěkný článek, v sérii rozhodně pokračuj a určitě se budu těšit případně i na ty seriály! ♥ :D O těch posledních 2 filmech slyším poprvé, ale zalíbili se mi a někdy možná kouknu :D Podfukáři se mi strašně líbili a už se těším na druhej díl! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude druhý díl? Já nikde nemohu dohledat jestli ano nebo ne :-D
      Aspoň na Černou labuť se podívej, protože to je dokonalost!! :3

      Vymazat
    2. Ano, někde jsem viděla filmy, které pujdou do kin tento rok a byl tam právě druhý díl a taky Hledá se Dory :3 :D :D Dobře, přemluvilas mě, kouknu na to :D

      Vymazat
    3. Vážně!! Tak to se už na dvojku nemůžu dočkat a na Dory samozřejmě taky!! :-D :)
      Určitě mi pak napiš, jak se líbil :)

      Vymazat
    4. Takže, před pár dny jsem se koukla na na tu Černou labuť a je to opravdu pěkný film! Strašně mě zaujal její vztah s matkou, že to prostě ještě furt byla taková její malá holčička. Zajímalo by mě ale jak to uplně skončilo, jestli to přežila nebo ne... :D

      Vymazat
    5. Jo to bych také potřebovala vědět! :)
      Její vztah s matkou byl s postupem filmu skoro až děsivý :-D :)

      Vymazat
  4. Černou labuť jsem viděla asi před 2 roky a byla jsem z něj....zmatená. Podfukáři-viděoa jsem jedničku a ta byla výborná, na dvojku se těším. Zmrtvýchvstáni- vlastně máš docela pravdu. Krásné zpravování, výborné herecké výkony, ale příběh o ničem.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černá labuť je plná emocí, takže ono je to na pochopení těžké. Kamarádka to pochopila až na potřetí, ale pak z toho byla stejně nadšená jako já! :)
      Podfukáři jsou úžasní a Zmrtvýchvstání mě vážně zklamalo :/ :)

      Vymazat
  5. Ahooj, moc se ti článek povedl! :)
    Viděla jsem hlavně ODEBRAT Z PŘÁTEL. Někomu se to nelíbílo, ale mě docela jo. Přišlo mě to přehnaný a na druhou stranu se mi to líbílo. :D
    Určitě pokračuj, už dávno tě mám mezi oblíbené. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc Ti děkuji!!! :3
      Odebrat s přátel- tam se mi také velmi líbila ta přehnanost, ale ten konec mě fakt naštval :D :(

      Vymazat
  6. Black Swan mám moc ráda a na Brooklyn se fakt musím podívat :) Super článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba dva jsou dokonalé filmy, takže určitě na Brooklyn mrkni! :)
      Děkuji moc! :)

      Vymazat
  7. Black Swan je skvělý film a velmi si mě navnadila na Brooklyn a Podfukáře :) Musím mrknout ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Black swan je DOKONALOST :3
      Na ona oba dva se určitě koukni :)

      Vymazat
  8. Revenant me take zklamal, moc zdlouhave a na me brutalni. Cernou labut miluji a Podfukari se mi take moc libili. Brooklyn mam v planu, Odebrat z pratel jeste uvidim, nemusim filmy, ktere jsou toceny jako dokument, chat apod.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revenant mě fakt nudil :(
      Černá labuť je dokonalá! :3 Na Brooklyn se také určitě mrkni, je úžasný! :)
      Odebrat z přátel je sice natočeno jako videochat, ale vidíš přesně to, co dělá hlavní hrdinka na počítači, což je super (zní to úchylně já vím :-D ) :)

      Vymazat
  9. Vynikající výběr - žádný ze zmiňovaných filmů jsem neviděla, ale na všechny se rozhodně chystám. Na labuť už neuvěřitelně dlouho a hrozně mě taky zaujal Brooklyn a to už i z jiných recenzí :)
    Mám ráda i tento formát, seriály příliš nesleduju, ale ráda omrknu, co máš ráda ty a třeba objevím nějaké tajné tipy, takže směle do toho :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labuť je vážně dokonalá! Rychle to i s Brooklynem naprav! :)
      Také moc seriály nesleduji, ale poslední dobou vidím všude samé skvělé tipy, takže je chci také omrknout :)
      Tobě také! .)

      Vymazat
  10. Revenant se mi strašně líbil, i když spousta lidí tvrdí, že je zklamal. Z Podfukářů jsme byla taky nadšená a na Černou labuť s Odebrat z přátel se už delší dobu chystám :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě si bohužel Revenant nezískal :(
      Určitě se aspoň na Černou labuť mrkni, je to úžasný film :)

      Vymazat
  11. Určitě by mě zajímalo co sleduješ za seriály a co na ně říkáš.
    The Revenant jsem viděla v kině a i když byl na mě dost drsný, tak se mi líbil a nedávno jsem na něj koukala znovu. Z mého pohledu bych ho asi ohodnotila 4*, jednu ubírám na scénu s koněm, i když byl mrtví a on chtěl prostě přežít.. i tak mi to přišlo hnusné :/

    Podfukáře jsem viděla už taky hodně dávno a to byl skvělý film!:)
    Odebrat z přátel podle traileru vypadalo super, avšak když jsem na tom byla v kině, tak to pro mě byla spíše komedie a nepřišlo mi to tak super, i když jako zase nápad to nebyl špatný a nějak se na to dívat dalo. Zas nejsem nijak náročný sledovatel a nemůžu popřít, že jsem se lekla u nějaké té scény XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scéna s koněm mě v Revenantu také dostala :/
      Ve filmu Odebrat s přátel se mi velmi líbil ten nápad, kdy hráli TU hru. To se povedlo, ale potřebovala bych vědět, kdo to všechno dělal... :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥