sobota 3. října 2015

RECENZE: Crescendo - ,,Nevěřím ti!''

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku.
Dnes je to recenze na knihu Crescendo.
Doufám,že jste všichni první měsíc školy přežili a jdeme na to :)

                                               CRESCENDO                                             
autor: Becca Fitzpatricková  
žánr: Fantasy/Román
nakladatelství: Egmont
počet stran: 411
orig. název: Crescendo
rok vydání: 2011
rok vydání v orig.: 2010
překlad: Petra Babuláková
vazba knihy: vázaná s přebalem





ANOTACE:
Druhý díl Zavrženého se jmenuje Crescendo. 
Příběh opět vypráví Nora.

Už dva měsíce chodí se svým strážným andělem Patchem.Líbají se kdekoliv a kdykoliv.
Začínají prázdniny a ona s ním chce trávit všechen volný čas, ale Patch je najednou odtažitý.
Nora neví, jestli proto, že už k ní nic necítí, nebo pro její dobro, a Patch jí k tomu nechce nic říct. Nora se na to snaží přijít sama.
Souvisí s tím nějak chování Marcie Millarové?
Jak je to doopravdy se smrtí jejího otce?
A není pravda horší, než dokáže snést?

MŮJ NÁZOR:
Nora neví komu má věřit.
Začíná se totiž domnívá,že Patch ji vůbec nemiluje.A když se zaplete s její největší nepřítelkyní je už Nora vážně na vážkách.
Začíná pomalu zjišťovat pravdu o otcově smrti a o sobě.
Zjišťuje,že není taková jak si myslela,ale jestli si nedá pozor,dlouho už ani nebude.

Měla jsem docela dost strach,aby mě tento druhý díl Zavrženého nezklamal,protože první byl úžasný,ale už při čtení prvních stránek jsem zjistila,že jsem se neměla čeho obávat.
Kniha je napsaná stejným stylem jako první díl,takže já jsem byla nad míru spokojená.
Kniha rychle utíká a když jsem knihu zavírala tak jsem hledala další stránky.

Ze začátku jsem chtěla pořádně profackovat Patche,pak i Noru a pak se to všechno vysvětlila a já seděla a čučela na ty písmenka a říkala si : ,,Jako vážně?''
Becca opravdu nezklamala a do knihy vložila zvraty,které myslím nepředvídal ani jeden z nás.

Dalo by se říci,že se tu objevuje ''nová'' postava a to nejlepší kamarád Patche - Rixon,který se nám v příběhu objevuje velmi často.

Kniha se mi celkově strašně moc líbila jak dějem,zápletkami tak prostě všem.Becca se řadí k mým nejoblíbenějším spisovatelkám,protože ona psát prostě umí.
Příběh skončil samozřejmě otevřeně (jak jinak),takže se už moc těším na další a zároveň třetí díl série a to Ticho.

HODNOCENÍ:
Asi jste mohli poznat,že tuto knihu,sérii i autorku miluji,takže je jasné,že knize dávám plný počet hvězd.
A pokud jste tuto sérii ještě nečetli,tak to rychle napravte,protože ona si to vážně zaslouží :)


Doufám,že se Vám recenze líbila :)
Určitě mi napište jestli jste knihu četli
nebo
jestli se na ni chystáte.
MĚJTE SE HEZKY :)
seabook04@gmail.com

8 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze :) Z této série jsem četla jen první díl a pak jsem na ni nějak zapomněla..Ale ráda bych to napravila a pustila se i do dalších dílů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Určitě to naprav,protože tě určitě pohltí a překvapí :)

      Vymazat
  2. Knihu neznám, ale vypadá zajímavě, děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze, tuhle sérii jsem četla celou, ale nejvíc se mi líbil první díl. Tam byl Patch prostě neodolatelný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      S Patchem to bylo v druhém dílu (bohužel) takové no...nějaké.Pravda v 1. díle byl prostě-no však víš :-D
      Na další díly jsem zvědavá a hlavně jsem zvědavá jak to všechno dopadne :)

      Vymazat
  4. Přesně na tenhle díl jsem dnes koukala v Levných knihách, kde ho měli za 50 Kč :). Asi se pro něj vrátím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ho tam viděla :)
      Doopravdy stojí za to :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥