čtvrtek 3. září 2015

UNBOXING #4

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku :)
Nevím co mě to zase chytlo,ale poslední dobou nedělám nic jiného,než objednávám knížky.
-Samozřejmě,že už mám objednané další,jak jinak-
Takže dneska to bude samozřejmě unboxing a hned po tomhle článku se můžete těšit na To Be Read a pak i na Book Haul :)

Dnes jsem rozbalovala tento středně velký balík,samozřejmě zase z bux.cz :)



A tady už vidíte dvě knihy z celkových čtyř :)



 No a jako první knihu tu máme moji (teprve) druhou knihu od nakladatelství Brána.
Musím přiznat,že toto nakladatelství má opravdu krásné zpracování knih.
Každopádně kniha by měla být něco mezi románem a detektivkou.
V knize se bude řešit vražda adoptivních rodičů hlavního hrdiny,který je po vraždě jeho kolegy bez práce a žije z přídavků od státu.Poté je ale obviněn z jejich vraždy a proto se vrací do svého rodného města.Tam pomalu zjišťuje tajemství o své pravé matce.


Jako dál je tu kniha Dobré ráno Harry.
Je to moje první knihy od nakladatelství Odeon,ale věřím,že není poslední.
Kniha by měla být o jedenáctiletém chlapci,který se přestěhuje na sídliště.
Ve stejné ulici je ubodán malý chlapec a Harry se pouští do vyšetřování na vlastní pěst.
Já jsem na tuhle knihu zvědavá,protože kriminálky miluju a když to má být 
z pohledu někoho "mladšího"...



Musela jsem přemýšlet,ale zjistila jsem,že ve své knihovně nemám žádnou historickou knihu.
Proto jsem si musela objednat knihu Bílý Náčelník,protože by to měl být takový "historický" román.
Kniha by měla pojednávat o starším muži,který se rozhodne napsat svoje setkání a postupně
i zážitky se svou láskou.



No a jako poslední je tu kniha,kterou jsem si při asi každé objednávce chtěla přihodit do košíku,ale
nikdy jsem tak neudělala.Až teda doteď no...
Každopádně je to kniha Dívej se jak umírám,což už z toho názvu jde vidět,že to
žádná romanťárna moc nebude.



JÁ DOUFÁM,ŽE SE VÁM ČLÁNEK LÍBIL :)
URČITĚ MI NAPIŠTE JESTLI JSTE NĚJAKOU Z TĚCHTO KNIH ČETLI
NEBO
JAKÝ BALÍČEK JSTE POSLEDNĚ ROZBALOVALI VY :)
MĚJTE SE HEZKY :)
seabook04@gmail.com

8 komentářů:

  1. Ani jednu knihu neznám, ale Za co se pyká to vypadá skvěle. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z knih neznám, ale Dívej se, jak umírám vypadá zajímavě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Za co se pyká jsem četla a mě teda moc neoslovila, ale každému se líbí něco jiného :-) Ostatní knihy neznám.
    Přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu knihu neznám, ale o to více se těším na tvé recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      To si ještě budeme muset počkat,protože jsem si dala za úkol číst knihy,které mi na poličkách leží už vážně dlouho :D :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥