čtvrtek 23. července 2015

Unboxing #2

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího (rychlého) článku.
Bohužel se mi notebook zatím nevrátil,ale našla jsem doma počítač,což je super a už mi ani moc nevadí,že je notebook na dovolené.
Je to už docela dávno co mi tento balík přišel.Nafotila jsem všechno ,ale naprosto jsem zapomněla to napsat a zveřejnit,no to je moje logika no :-D

Každopádně je to kniha,kterou jsem našla na Databazeknih.cz .
Knihu jsem už znala,protože jsem se se samotnou autorkou setkala.Petra Dvořáčková nám ve škole povídala svůj příběh a nehorázně mě to bavilo.Za ten čas jsem na knihu úplně zapomněla,ale když jsem ji uviděla za tak směšnou cenu-hned jsem ji brala a moc se na ni těším :)
Tak se jdeme podívat jak moje rozbalování probíhalo:



 Tak a tady už tuhle krásku máme.Je to kniha Já jsem hlad,která pojednává o mentální anorexsii.






Četli jste tuhle knihu?Určitě mi napište :)
Mějte se hezky :)
seabook04@gmail.com

2 komentáře:

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥