čtvrtek 7. května 2015

To Be Read : Květen

Ahooj ,
já vas u dalšího článku dnes tu máme článek z nové kategorie.
tento typ článku bude vycházet jednou měsíčně pojednává o tom co se chystám číst:))
No na květen tu toho máme celkem dost, takže se na to vrhnem :))

1.Analfabetka, ktera umělá počítat

autor: Jonas Jonasson

Tuhle knihu už jsem štíhlá rozečíst je to zatim nejvtipnější kniha, kterou jsem kdy četla.
Je opravdu úžasná zrovna Před chvílí jsem překročila "" hranici "" 2.části.Hodně se těším jak se kniha bude rozvíjet dál, protože není k nějaký hubeňour.


2.Chlapec v kufru
autor: Agnete Friss, Lene Kaaberbøl

Abych se přiznala, tak jsem tuhle knihu před chvílí také rozečetla co vám za těch 16 stránek mohu říci?Že se kniha čte velmi rychle.Bohužel nic víc ne, protože jsem se vlastně ani k ději ještě nedostala.Ale ten nápad, že žena najde v kufru malého chlapce je prostě dokonalý doufám, že mě kniha nezklame, protože od ní očekávám hodně :)


3.Krásné zlo

autor: Rebecca James

Na tuhle knihu se už těším strašně moc dlouho.Doma ji také nemám krátko,takže myslím,že už je čas si knihu přečíst :))



No a to je pro dnešek vše.Je toho hodně málo,ale já jsem opravdu ráda za každou chvíli volna,kterou stejně vyplním učením.
Mějte se hezky :))

 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥