úterý 19. května 2015

RECENZA : Chlapec v kufru - ,,Svou dohodu jsem splnil,teď jste na řadě VY!! ''

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku,který je další recenze.
Recenzi chci napsat hned (před chvílí jsem knihu dočetla),kdy ji mám ještě v hlavně a mohu se Vám o ní rozepsat.
Tak jdeme na to:

                                      CHLAPEC V KUFRU                           

autor:Agnete Friss, Lene Kaaberbøl 
žánr: Krimi
nakladatelství: Knížní Klub
počet stran: 288
název v orig.: Drengen in kufferten
rok vydání: 2013
rok vydání v orig.: 2011
vazba knihy: vázaná s přebalem
překlad: Lenka Drugová


ANOTACE:
Nestává se každý den, aby někdo na kodaňském hlavním nádraží vyzvedl z úschovny kufr a našel v něm asi tříletého chlapečka v bezvědomí. Právě to se však přihodilo Nině Borgové: neměla se do zavazadla dívat a neměla by se ani starat o osud jeho obsahu, ale to by nesměla být sama matkou dvou dětí a navíc zanícenou dobrovolnicí Červeného kříže. Záhy zjistí, že o neobyčejnou „zásilku“ je velký zájem – až příliš velký, a smrtelně nebezpečný… 

Dá se – v dnešním civilizovaném světě – lidský život koupit? Prodat? Vyměnit? 

Dánský thriller roku, přeložen do 27 jazyků         



MŮJ NÁZOR:                      

Začnu asi stylem psaní autorek.
Tahle kniha se bude řadit do té dokonalé kategorie,kdy se do knihy začtete,nemůžete přestat a najednou zjistíte,že příběh končí.Čtení bylo opravdu velmi velmi rychlé a velké plus autorkám za to,že kniha opravdu dokázala člověka odpoutat od reality a přenést do děje,což tuhle vlastnost by měla mít každá kniha.

Děj knihy:
Abych se přiznala tak docela často jsem nevěděla kdo je kdo.Každá kapitola byla z jiného úhlu pohledu,takže jsem se ztrácela o jaké osobě se právě mluví,ale časem jsem si osoby zapamatovala.
Co bylo úžasné jak ze začátku knihy to byly jednotlivé příběhy jednotlivých lidí,ale jak se to všechno propletlo a dalo to smysl...není co k tomu dodat.
Každopádně mi ze začátku Nina přišla trošku hloupá,že hned nenaklusala na policii (nepochopila jsem to doteď),ale to by asi v knize jinak nebyl děj.
Jelikož jsem milovník malých - roztomilých dětí,tak pro mě bylo čtení knihy opravdu smutné a docela mě překvapilo jak to na světě může být kruté.

Co se mi ještě hodně líbilo byl popis pocitů,citů a myšlenek hlavních postav.A proto jste se do knihy ještě více ponořily.

A ten konec dámy a panové... ten konec,já jsem málem zešílela.Pro nás jako čtenáře ten konec je utrpení,protože to je tak dokonale vymyšlené,ale jak já bych strašně chtěla pokračování to ani nejde vysvětlit.


HODNOCENÍ:
Abych to tedy celkově shrnula,kniha byla úžasná a bude se řadit k nejlepším knihám v roce 2015.
Myslím,že už je jasné kolik hvězdiček knize dám,ale pro jistotu:




JÁ DOUFÁM,ŽE SE VÁM RECENZE LÍBILA A KNIHU SI TŘEBA TAKÉ PŘEČTETE.
MĚJTE SE HEZKY :)

 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. Pěkná recenze :D Kniha vypadá zajímavě, možná se do ní někdy pustím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc,knihu si opravdu přečti zdá se nic moc,ale je úžasná :))

      Vymazat
  2. Skvělá recenze :) Nemohu se dočkat, až tuto knihu budu mít doma a přečtu si ji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chlapce v kufru jsem sice nečetla, ale dost jsem o něm slyšela, takže už se taky těším, až se k němu někdy dostanu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥