neděle 10. května 2015

!! BOOK HAUL !!

Ahooj,
dneska tu máme článek,který u mě moc není a to book haul.
Knihy moc nekupuji,takže tyhle články nedělám,ale jelikož se mi pár knih v poslední době nashromáždilo,tak jsem se rozhodla,že vám udělám článek.
Jako první tu máme knihy z bux.cz , které mimochodem jsou všechny z výprodeje ta neuvěřitelné ceny:




1.Bílý kůň

autor: Alex Adams

Tuhle knihu jsem vyhlížela už strašně dlouho a konečně jsem se rozhodla si ji pořídit.Mám ji i na mobilu,ale jelikož na mobilu čtu nerada,konečně držím v rukách její reálné vydání,
V příběhu této knihy je hlavní bod a to choroba - virus Bílý kůň, na které lidé kolem Zoe umírají.
Na knihu se strašně moc těším - jak už říkám u každé.


2,Dech
autor: Sarah Crossan

Tuhle dvojdilnou sérii si nejvíce chválí Rodaw a Dech je první díl,který pojednává (jako cela série) o tom,že na Zemi dochází kyslík a každý sám si musí platit kyslík,takže si představte,že si platíte za to,že můžete dýchat.


3,Zlomená srdce
autor: Emma Garcia

Kniha by měla být taková,no romantická,ale doufám,že tam bude nějaká ta zápletka.
Hlavní hrdinku její přítel -bývalí ji vymění za mladou,hezčí a ona doufá,že si ho získá zpátky.

Teď vám představím knihy z Databazeknih.cz :


4,Zavři očka svý
autor: Suzanne Redfearn

Kniha,která bude neuvěřitelně psycho,protože tahle kniha bude o domácím násilí.A také se na ni neuvěřitelně těším.
Navenek šťastná rodina,tatínek policajt,maminka a jedno dítě-holčička.Ale co se děje doma,nikdo neví.Manžel svou manželku brutálně mlátí.Už několikrát to někomu řekla,ale bohužel ji nikdo nevěří.Kdo by věřil,že by vzorný a milý policajt by mohl mlátit tuhle krásnou ženu?Všichni to berou jako vtip...


5,Čas mezi námi
autor: Tamara Ireland Stone

Velmi diskutovaná kniha,kterou jsem ještě nečetla,takže jsem zvědavá jak dopadne u mě.
Ale nápad je pro mě jako dělaný: dvě časová pásma a zamilovaný pár,kdy každý patří do jiné doby.
Na knihu jsem hoodně zvědavá a chtěla bych si ji přečíst až o prázdninách.



6,Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
autor: Stacey Kade

Knihu jsem si přihodila k ''objednávce'',protože byla za minimum korun a tak jsem si řekla,proč nerozečíst další sérii,že jo?Why Not? :-D
Ale docela jsem na ní zvědavá a doufám,že aspoň trošku té duchařiny tam bude.



Jako poslední tu mám pouze jednu knihu z levných knih,protože se do levných knih dostanu párkrát do roka,ale tuhle jsem koupila v levných knih v jedné vesničce :

7,Faktor třetího člověka
autor: John Geiger

Knihu jsem přečíst ještě nestihla,ale můj děda už ano a říkal,že kniha byla fajn,ale že autor píše odborněji a kniha je na čtení docela těžká,ale že jinak byla docela dobrá.
Pojednává o situacích,kdy člověk umírá,ale nějaká záhadná síla mu pomůže pro přežití.
Kniha je napsaná podle pravdivých událostí,tak by to mohlo být dobré.



Nakonec tu máte všechny knihy ještě jednou :))


NO A TO JE PRO DNEŠEK VŠE.DOUFÁM,ŽE SE VÁM ČLÁNEK LÍBIL :))
MĚJTE SE HEZKY :))


 ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ 
KONTAKTY:

email: seabook04@gmail.com


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥