pondělí 2. dubna 2018

Šílenost z Baronetu

Ahoj,
áááááááááááá a je to tady! Šílenost v plném proudu, protože proč? Přišel balík z Baronetu. 
Už to je událost, při které běžně šílím radostí, ale dnes se v ní ukrývají dvě z nejočekávanějších novinek prvního pololetí roku 2018.
Myslím, že mnoho z nás, hlavně čtenářek, s úsměvem na tváři vzpomíná na sérii Royalové, která byla prostě... jedním slovem boží. Neskutečným způsobem čtivá, poutavá a celkově? Proboha, která z nás ji nemiluje?
Když už se bavíme o lásce, která z nás si nezamilovala i pohádku Popelka? Přeměna na jednu noc a pohledný princ... kdo by takový adrenalin odmítl? A na co vás navádím?
Pokud jste fanoušky alespoň jednoho z těchto příběhu... Ale prd, i kdybyste byli náhodným kolemjdoucím, minimálně jednu z těchto knih potřebujete. Věřte mi.


Já vím, já vím.
Spamuji tím všude, ale kdyby náhodou jste na to ještě nenarazili, odkaz na můj zdroj adrenalinu a neskutečného mučení (v podobě čekání), najdete zde.
Ale! Protože tu dnes máme dvě naprosto peckovní knihy, nebudeme to dlouho okecávat a jdeme na to, protože...


První z nich je Stříbrná labuť.
Božeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Já se na tuto knihu tak moc moc moc moc moc... moc těšila, že si to ani nedokážete představit. Troufám si říci, že toto byla moje nejočekávanější kniha z edičáku Baronetu na první pololetí vůbec. Co jsem komunikovala s paní Janou z Baronetu a studovala veškeré informace o knize, toto bude nejen pecka, ale hlavně velice drsná pecka.
Samotná autorka na přebalu knihy varuje, že tento příběh je protkaný temnotou, zvrhlostí, krutostí a vášní. Pardon, ale tímhle si mě ještě před přečtením naprosto získala a já si připadám jako šílená. A víte co? Touto dobou, kdy článek vydávám, mám knihu už přečtenou (kouzlo předepisovaných článků) a pokud mě sledujete na Instagramu (zde) už musíte vědět, jak to všechno dopadlo. Když mluvíme o tom Instagramu: pokud chcete vidět něco ze zákulisí blogu, spoluprací a unboxingů, sledujte mě přímo tam

A o čem tahle zvrácená "romanťárna" pojednává?
Vlastně se ze záhadné anotace nic moc nedozvíme, ale je psána tím stylem, že po jejím dočtení musí být kniha vaše.
Každopádně máme tu mladou hlavní hrdinku Madison pocházející ze zámožné rodiny, která se stane terčem ledových pohledů po tom, co její matka spáchá ten nejvyšší zločin a zároveň se stane terčem hry Elitního klubu králu. Takových "prom queens" v mužské verzi a začnou se jí odkrývat stránky, které nikdy nechtěla otočit. Zvrácené hry, kupa tajemství a k tomu ještě něco navíc.


A abychom toto temné čtivo trochu zneutralizovali, máme tu druhou novinku a to Cinder a Ella.
Tento YA román by měl být re-tellingem na Popelku (v moderní verzi), ale co jsem četla první ohlasy, příběh je prý tak skvělý a silný, že si nezaslouží přirovnávaní. Každopádně zde máme "anonymní" lásku přes internet mezi divokou vycházející Hollywoodskou hvězdou a "obyčejnou" dívkou, které hází život klacky pod nohy. Jak už jsem naznačila, příběh slibuje nejen romantiku, ale také problematiku hned několik ne příjemných témat a zpracování by mělo být nejen čtivé, ale i nezapomenutelné.

Obě dvě knihy jsou prvním dílem do plánovaných sérii, ve kterých Baronet plánuje pokračovat a druhých dílů se dočkáme ještě do léta, takže se s klidným srdcem do obou můžete pustit a rozhodně mi poté dejte vědět, jak u vás obstály. Závěrem omluvte šílenost, která ve článku figuruje, ale každý milovník knih tento pocit musí znát ♥
No nic, mějte se krásně, čtěte a pište ohlasy!

Moc děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí těchto dvou novinek!

seabook04@gmail.com

10 komentářů:

  1. Všechny tři knihy vypadají vážně dobře. Knihy z baronetu mám ráda. :)) Užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, nadšení z něj přímo sálá :) Na obě knihy se také chystám a ani nevím na kterou z nich se těším více:)

    OdpovědětVymazat
  3. Po státnicích mám v plánu si tyhle dvě knihy pořídit! :)
    Užij si jejich čtení ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Stříbrná labuť i Cinder a Ella mě lákají! Zítra jdu nakupovat knihy, takže je omrknu a dooost možná někteoru z nich koupím. :-) Bude to velký nákup...:-D

    OdpovědětVymazat
  5. to je radosti, tak si to hlavne pekne uzij... ja ted cekam na Pana hor .-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥