pátek 16. března 2018

Výprodejový knižní tip #1

Ahooj,
všechny vás srdečně zdravím u nového článku a dnes to bude první díl z nové rubriky, která mi v hlavě hrála už poměrně dlouho.
Jak možná víte, jsem knihomol, který nakupuje knihy vždy jen ve výprodejích, akcích či z druhé ruky. Studentský rozpočet bohužel nedovoluje tunové nákupy v knihkupectví a věřím, že to tak má několik z vás. Proto jsem se rozhodla zavést tuto rubriku, kde bych vám jednou za čas ráda představila knihy, které jsou ve výprodeji a které by vám rozhodně neměli utéct. Budou to knihy jak mnou čtené, tak i nečtené a já doufám, že tahle rubrika bude nejen zajímavá, ale i přínosná.
Tak jdeme na první tip!


Tuto rubriku zahájíme knihami od E. Hart a její sérií The Game.
Tato série se řadí do žánru Young AdultNew Adult a mohu vám říci, že o toto opravdu nechcete přijít.
Série je psaná tím stylem, že každý díl sleduje příběh jiné dvojice postav, ale neustále se pohybujete v určitém okruhu lidí. I když spadá do žánru, který se vyznačuje romantikou, tato série také patří k těm, které se věnují závažným tématům. V jednom díle máme strach z lásky, v druhém těžké dětství, v třetím sebepoškozování a vše je zabaleno témat jako jsou drogy, alkohol a podobné věci, které člověku dokáží v životě udělat čáru přes rozpočet.

Já osobně jsem se do této série naprosto zamilovala už od prvního dílu.
Svižnost, lehkost, ale zároveň obrovskou tíhu emocí v knihách si zamilujete raz dva a s postavami tomu nebude jinak. Věk postav je vždy kolem dvacítky, takže studenti.
První díl jsem minulý týden přečetla (spíše zhlta) už podruhé a zamilovala jsem se snad ještě více. V řádcích jsem nešla mnoho dalších myšlenek a spojitostí, které mi při prvním čtení utekly.
Každopádně nejen že je tato dokonalost naprosto dokonalá (🙈), ale hlavně je ve VÝPRODEJI.

Bux.cz

První díl byl nedávno za 40 Kč, což zapříčinilo, že je momentálně všude nedostupný, ale v bazarech ho v pohodě za pár korun seženete a věřím, že i na e-shopech se brzy znovu objeví.
ALE, ještě pořád dostupné jsou další díly a ty jsou taktéž ve výprodeji za od 70 Kč do 100 Kč maximálně! Proto mrkněte na všechny možné e-shopy. Stoprocentně vím, že jsou na MegaKnihách, Buxu, Martinusu, apod. Já sama je v nejbližších dnech budu objednávat, protože mám doma jen první díl a opravdu nechci, aby mi takto skvělé a povedené knihy v knihovničce chyběly ♥

Co vy a tato série? Znáte, četli jste? A nakupujete ve výprodejích nebo především za plné ceny?
Mějte se krásně! ♥
seabook04@gmail.com

8 komentářů:

  1. Výborná nová rubrika a budu se těšit na další! Doma mám také jen ten první díl a ještě jsem ho nečetla, tak to musím rozhodně rychle napravit.
    Také se koukám na výprodeje a viděla jsem tam tyto knihy, ale u dalších dílů mě nějakým způsobem nezaujala anotace, tak uvidím, každopádně teď si lámu hlavu jestli koupit další díly nebo ne, když za chvíli budou znovu vyprodané nebo nebudou skoro vůbec dostupné. :(
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují moc! :)
      Za mne do nich rozhodně běž! Četla jsem až na čtvrtý úplně všechny a obzvlášť trojka mne dostala. Mně teď v pondělí mají přijít a neskutečně se na re-reading a dočtení série těším :)

      Vymazat
  2. Tahle rubrika se mi moc líbí, protože po knihách ve výprodeji většinou hned skočím :D A tuhle sérii bych si docela ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují moc! :)
      To jsme dvě :D Naštěstí je to teď se mnou (kvůli kapacitě knihoven) lepší než dříve a už neskáču úplně po všem :D

      Vymazat
  3. O této sérii jsem slyšela, ale neláká mě. Jinak nakupuji většinou ve výprodejích, z bazaru nebo z Levných knih. Občas si i koupím nějakou novinku, ale ta musí být také ve slevě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taktéž nenakupuji knihy za plnou cenu. Výjimkou jsou jenom anglické knihy, které jsou zde v plné ceně kolikrát levnější než české v akci :D

      Vymazat
  4. Skvělá rubrika Luci! :) Moc se těším i na další tipy, určitě mi zas pomůžeš zruinovat rozpočet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥