pondělí 12. března 2018

Várka historických románů z Baronetu

Ahooj,
všechny vás srdečně vítám u nového článku a dnes tu máme další Povídačku rozbalovačku s novinkami z Baronetu.
O edičním plánu Baronetu jsem se vám zmiňovala už několikrát, ale nedá mi to, a musím ještě jednou, protože... Bože, ty dokonalosti, které v něm najdete. Upřímně, Baronet se stal už dávno mým nejoblíbenějším nakladatelstvím. Ať už kvůli jejich přístupu, kvalitě knih či spektru žánrů, kterým se věnují. A když vidím jejich plánované knihy, které vypadají jedním slovem dokonale, dělá mi to hroznou radost. Každopádně dnes mi dorazily novinky z února a opět tu máme můj čím dál více oblíbený žánr: historické romány.


Poldark je historická sága odehrávající se v 18. a19. století v anglickém Cornwallu a zároveň série, která mou lásku k historickým románům, před tuším rokem a půl, vzbudila.
Tato dvanácti dílná série byla sepsána už před šedesáti lety Winstonem Grahamem, který si vás svým svižným, ale zároveň popisným stylem získá. Dokonale dokáže vykreslit tehdejší dobu. Cítíte se, jako byste s hrdiny žili na čerstvém vzduchu a cítili vítr ve vlasech. Prožíváte s nimi jejich pády, ale i těžké vzlety.
Do Poldarka jsem se zamilovala od prvního dílu a našla si díky němu svou, už teď nezlomnou, lásku k historickým románům a ságám. Proto mi to opět nedá a rychle jen zmíním Pána hor, který nedávno u Baronetu začal vycházet jako čtvrté vydání v ČR a bože...
Nevěřila jsem, že to někdy řeknu, ale on je snad ještě lepší než Poldark.
To by ale bylo zase na dlouho, tak to necháme na příště 😄


Proč jsem se o Poldarkovi vůbec začala rozkecávat?
Protože vyšel a mě přišel již pátý díl této kultovní ságy s názvem Zatmění. Musím říci, že jsem byla překvapena její tloušťkou, protože má přes pět set stran a je tak ještě o chlup delší než Demelza.
Každopádně já se na něj třepu jak ratlík, protože čtverka byla tak zvratová, překvapivá a nečekaná, že pětka nemůže být jiná. Teď mi dochází, že jsem na ni stále nenapsala recenzi, takže  bych si nejradši naflákala...

No a v balíčku nebyla jen jedna novinka. Měla totiž i kámošku.
Další historický román z pera Dilly Court, od které ke konci loňského roku vyšla kniha Služebná z hostince, a pozor překvapení, do které jsem se opět ještě nestihla pustit 😄
Každopádně teď mám alespoň novou motivaci v podobě Matčina tajemství, což je právě zmiňovaná novinka a kámoška v jednom. Jsem opravdu zvědavá na to, jak si autorka se zápletkou dětských farem za války poradí, protože téma je to pro mě neotřelé, drsné a zajímavé zároveň.



Mockrát děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzních výtisků ♥

Poldarka seženete zde a knihy z pera Dilly Court zde ☺


Co vy a série Poldark? Četli jste už nějakou knihu od Dilly Court? Máte v oblibě tento žánr?
Mějte se krásně! ♥
seabook04@gmail.com

4 komentáře:

  1. ooo, to bude zase poctenicka :-) Poldarka sleduji jako serial, ale mozna zkusim nekdy i knihy, pokud se dostanou do nejake slevy, protoze jich zacina byt nejak moc :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ke knihám gratuluju. Historické romány, to je něco pro mě. Poldark mě hodně zaujala, o přečtení jsem uvažovala, ale odradilo mě zjištění, jaké množství dílů má ještě vyjít. :)) To čekání bych psychicky nezvládla...počkám až jich bdue vyšlích víc a pak se do něj pustím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je pořádná hromádka a pěkné kousky :) Od Baronetu teď nejvíce vyhlížím Hodného kluka a Cinder a Ellu :) Alei tyhle knihy nevypadají špatně, občas si ráda přečtu i něco míchnutého trochu tou historií :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥