sobota 24. února 2018

Vyhlášení soutěže

Ahooj!
Všechny vás srdečně zdravím u nového a tentokrát rychlého článku.
Dnes si totiž vyhlásíme vítěze novoroční soutěže s eReadingem o e-knihu Sníh nebo popel. Moc děkuji všem, kteří se zapojili a za všechny krásné odpovědi! :)
Celkem mi přišlo 14 odpovědí, a protože jste mohli získat vstupy navíc, nastřádalo se celkem 24 vstupů.
Protože byla soutěž pro pravidelné čtenáře blogu a pár jste nesledovali a neudali důvod, musela jsem vás vyřadit. Plánuji ale i soutěže na Instagramu a FB, takže se můžete těšit ♥
Hlasovala jsem pomocí random.org a výhercem se stává:




novedny@gmail.com ♥


Vylosovanou poprosím, aby se mi ozvala na mail seabook04@gmail.com a to do 72 hodin. Pokud mi žádná zpráva nedojde, losuji znovu.

Mějte se krásně! ♥

2 komentáře:

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥