středa 6. prosince 2017

Mafiáni potřetí a naposledy

Ahooj!
Všechny vás srdečně vítám u další PR!
Dnes jsem si pro vás společně s Baronetem, který mi balíček zaslal, připravila knihu, která nám takhle ke konci roku ukončí oblíbenou sérii. O Royalových jste jistě slyšeli. Pokud ne, rychle to napravte (zde máte odkaz na Knihodojmy všech dílů). Ačkoliv mnoho čtenářek považuje sérii Krev za krev jako lepšího a úžasnějšího nástupce, já, vždy jako černá ovce, s tím naprosto nesouhlasím. Ale to neznamená, že se na závěr této nebezpečné mafiánské války netěším, ba naopak.


Předchozí dva díly, Vendeta a Inferno, byly fajn.
Vendeta byla jen fajn, ale Inferno se alespoň ke konci trochu zlepšilo. Jaký problém s těmito knihami mám? Chybí mi v nich emoce, vášeň, jiskra,... jednoduše to, co beru v romantice na pozadí mafiánů za samozřejmost.
Nakonec se ale autorka na konci dvojky konečně odvázala a to mi dává naději, že by závěrečný díl mohl nejen konečně získat mých pět vytoužených hvězdiček, ale i splnit jeho motto:
 ,,Temnější, smyslnější a nebezpečnější,..


Asi vám už došlo, že se bavíme o knize Mafiosa.
Věřím, že mnoho z vás ji už má přečtenou a mnoho z vás se do ní zamilovalo stejně, jako do předchozích dílů. Během těch jsme se dozvěděli do té doby střežená (nejen rodinná) tajemství, které právě závěrečnému dílu dávají obrovský prostor a příležitost na literární zážitek. Doufám, že toho autorka využije, protože psát rozhodně umí, jen mi často připadá, že ji to nebaví. Jakoby měla od někoho stanovené hranice a ty se bála překročit, ale díky bohu se ke konci druhého dílu alespoň trochu vzpamatovala a já doufám, že její vášeň ke psaní, která do té doby byla ve vzdálených krajinách, bude převládat i v závěrečném dílu.


Mockrát děkuji nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzního výtisku 
Mafiánskou sérii zakoupíte zde 

Co vy a Krev za krev? Znáte i sérii Roaylové? Která z nich je pro vás lepší?
Mějte se krásně! :)
seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že mě ty mafiáni nějak nelákají. :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. První díl série jsem dočetla minulý týden a byla to příjemná oddechovka, ale trošku padlá na hlavu :) Mafiáni mě úplně nedostaly, ale rozhodně zkusím i další díly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, fajn oddechovka, ale poslední díl vypadá na pořádnou jízdu, tak snad i taková bude :)

      Vymazat
  3. Tuhle sérii teď vídám hodně, možná se po ní taky podívám... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥