neděle 12. listopadu 2017

Alenka a zombie?

Ahooj! ☺
Všechny vás s radostí vítám u nové Povídačky rozbalovačky.
Dnes nás čeká e-kniha z mého nejmilovanějšího e-shopu s e-knihami a to z eReading.cz.
Tento e-shop na mém blogu můžete vídat už dlouho. E-reading nedávno změnil vzhled a myslím, že se jim změna opravdu povedla. Abych pravdu řekla, nejsem nadšená, když má oblíbená stránka změní vzhled (jak to bylo např. s bux.cz), ale tady se mi změna opravdu dost líbí.
To je ale něco jiného, než co bych s vámi chtěla dnes probrat. Dnes
hell yeah dancing GIFse podíváme na hřbet nedávno vydané knize, kterou jsem u moc bloggerů neviděla, ale pořídit si ji mě ,,donutila" až Carolineandherbooks svými Instagramovými příspěvky. Ty byly plné chvály a navíc, když v jednom z nich padlo, že by kniha měla být něco jako mix Nástrojů smrti a Vampýrské akademie... ⇒



Ještě než vám prozradím, o jakou knihu se jedná, chtěla bych se Vás zeptat: 
Máte rádi re-tellingy?
Myslím, že většina ano. Já sama do této skupiny spadám. Miluji prostředí pohádek a to, jak někteří autoři udělají z nevinné Sněhurky drsnou bojovnici (viz. Sněhová královna), z popelky ,,robota" (viz. Cinder) a nebo z klasického Romea a Julie fantasy sérii (viz. Dcera kostí a dýmu).
Jsou tu ale i tací, kteří tomuto stylu s radostí říkají tzv. vykrádačka. Často toto označení vídám v případě, že se najde naprosto minimální spojitost (např. barva domu) dané knihy s Harry Potterem. Tak to už je jasná vykrádačka a kniha by se měla spálit. Přeháním, ale snad víte, co tím myslím...

Proč se Vás na to ptám?
Nejenže je označování knihy jako retteling výborný marketingový tah, který nás kolikrát dokáže skvěle napálit, ale kniha, kterou jsem si tentokrát od eReadingu vybrala je právě re-tellingem na Alenku v říši divů. Kniha se jmenuje Alenka v říši zombií. Už název nám napovídá, že klasickou pohádku o Alence v knize nenajdeme.
Anotace nám moc také nepomůže. Já jsem z ní vydedukovala, že Alenka v podání Geny Showalter bude mít za úkol dostat každou neposlušnou mrtvolu zpátky do hrobu. Samozřejmě do toho bude zapletená láska a jakési tajemství, ale nic víc z anotace nevyšťourám. Sama jsem zvědavá, jak si autorka s tímto námětem poradí, protože nezní vůbec špatně.


Vlastně je tu ještě jedna věc, na kterou se chci zeptat. Četli jste originální Alenku v říši divů?
Doufám, že nejsem jediná, která ne. Viděla jsem film a ten naprosto miluji a hluboce věřím, že se držel knižní předlohy (kdyby ne, neříkejte mi to) a to mi prozatím stačí. Určitě v budoucnosti originální Alenku plánuji, ale že by to bylo pro mě must-have, to říci nemohu.

Alenka v říši zombií je první díl ze série White Rabbit Chronicles. Docela mě zarazilo, když jsem viděla, že na databázi knih je kniha uvedená jako samostatná. Série má v originálu zatím čtyři díly, tak jsem zvědavá, jestli i ty u nás vyjdou.
Každopádně krom této série napsala autorka ještě sérii Everlife. Její první díl První život u nás měl vyjít už v srpnu od Omegy a stále nic. Datum vydání je pořád srpnové, i když už je listopad a já marně čekám, protože na tuto knihu jsem se těšila fakt dlouho, tak další: ,,Jsem zvědavá, jak to dopadne."
Krom těchto sérii, autorka napsala ještě sérii Original Heartbreaker, ale tu jsem nikde v edičáku neviděla. Každopádně autorka je dospělá Američanka, která byla nominovaná na ceny National Reader´s Choice a RITA a její romantické povídky bychom našli dokonce i v časopise Cosmopolitan.


Mockrát děkuji eReadingu.cz za poskytnutí recenzní e-knihy :)
E-knihu koupíte zde :)


Co vy a re-tellingy? Četli jste Alenku v říši divů? A co říkáta na Alenku v řiší zombií?
Mějte se krásně! 
seabook04@gmail.com
zdroje: www.giphy.com, www.ereading.cz

6 komentářů:

  1. Yes! Tak snad se ti bude líbit. Další díly jsou lepší a lepší a autorka nemilosrdně posílá na smrt i hlavnější postavy! Něco jako v Game of Thrones. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mám opravdu na co těšit! :)
      Doufám, že další díly u nás vyjdou, ale pokud ne, aspoň budu mít o důvod víc ke čtení v AJ :)

      Vymazat
  2. Já si s re-tellingy nejsem úplně jistá, třeba Cinder mě nijak neuchvátila, ale tohle vypadá opravdu skvěle!
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cinder za mě byla super, ale chápu, že někdo to moc nemusí :)

      Vymazat
  3. Retellingy mě dost lákají a zatím jsem četla jen sérii Šepotání od A. G. Howard, kterou mohu jen doporučit :) Na Alenku v říši zombie se také v budoucnu chystám díky Káje :) A originální Alenku jsem také nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šepotání i autorčinu novinku Krverůž si chci určitě co nejdříve přečíst :)
      Jsem ráda, že nejsem jediná :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥