středa 9. listopadu 2016

UNBOXING #59

Ahooj! :)
Rozbalovaček je tu poslední dobou po měsíční pauze opravdu dost a v plánu skončit maraton v rozbalovačkách nikde :D
Každopádně si tu dnes rozbalíme balíček z nakladatelství Větrné Mlýny, které mi poskytlo recenzní výtisk, na který se fakt dooost těším (je možné, že ho už mám přečtený- hold kouzlo předepisovaných článků :D) :)


:o)


Skoro směšná story! Toť kniha, která mi přišla a kterou jste již určitě mohli vidět u ostatních blogerek :)
Právě u nich mě tato kniha maximálně zaujala a po dlouhém zvažování jsem si ji nakonec jako recenzák vyžádala :)
Jsem na ni opravdu zvědavá a očekávání jsou opravdu veliká, tak snad nezklame...


Co vy a nakladatelství Větrné Mlýny?
Četli jste tuto jejich novinku?

Mějte se hezky! :)
seabook04@gmail.com

2 komentáře:

  1. Tuhle knížku zkrátka miluju. ♥ Doufám, že se ti bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě teď sepisuji recenzi a nějak jsem se do toho zamotala :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥