středa 3. srpna 2016

TO BE READ: SRPEN 2016

Ahooj!
Další měsíc za námi a polovina prázdnin v čudu :(
Jak uvidíte ve wrap-upu za červenec, docela jsem se co se týče přečtených knih cenila, takže i na srpen si dávám pořádnou nálož: 14 knih.

Samozřejmě, že kdyby mi zbyl čas, tak si mileráda přidám, ale přeci jen je někdy méně více :D
V srpnu si chci tedy přečíst 10 knih a 4 e-knihy :)

Uvnitř mé hlavy je recenzní výtisk od Martinus.cz a byla to rozečtená kniha z července. Včera večer jsem ji dočetla a teď z ní mám hlavu jako nafukovací balon aneb přemýšlím, přemýšlím, přemýšlím a filozofuju :D
Jsem zvědavá jak na ní sesmolím recenzi, protože... tato kniha je tak  sakramentsky skvělá a zvláštní...
Kdybychom se neviděli mi každý doporučuje, takže jsem se rozhodla, že bych se už do ní mohla taky pustit. Prý si mám na čtení připravit papírové kapesníčky, takže ano, jsem zvědavá, co to vůbec bude (opět jsem totiž nečetla anotaci hih...) :)


Zlomená srdce mi doma leží už něco přes rok, takže bych se do toho měla už asi pustit. Navíc to má být NEklasická romanťárna s nějakou zápletkou či co :)
Dívej se jak umírám je stejný případ (až na tu romantiku) jako Zlomená srdce. Už jsem nějakou tu dobu nečetla pořádnou krimi/ detektivku, takže bych to mohla napravit :)


Pátou kolonu jste viděli i v TBR na červenec, ale bohužel jsem se k ní jaksi nedostala :/ Tuto knihu si chci vážně přečíst, takže ji vidíte i tady :D
Od Ursuli mám doma i knihu Saeculum, ale ráda bych její knihy četla tak, jak vycházeli, takže se chci prvně pustit do Erebosu :)


Dívka z přístavu je v mé knihovně už taky nějaký ten pátek a jelikož mám chuť zjistit, co to vůbec bude, chci se do toho pustit do nejdřív :D :)
Nebru jsem pořídila v LK za 9 Kč, ale pokud to bude to, co si myslím- hotel a pod ním něco zlého... bude to super. Od autora mám doma ještě Koronu, tak jsem zvědavá, zda mi jeho styl sedne :)


Obrazový průvodce filmu Město z kostí- pokud mě sledujete delší dobu, víte, že tuto sérii jak v knižní, tak i filmové podobě miluji (seriál přede mnou radši ani nezmiňujte -_-) <3
Z ''knihy'' jsem přečetla asi 10 stránek, když jsem ji kupovala a pokud bude zbytek knihy ve stejném stylu, tak to bude pecka, protože se (ano sice deset stran) skoro vůbec nezabírala filmem, ale spíše knihou: jak vznikla, jak si autorka představovala jednotlivé postavy a celkově zajímavosti o světě Lovců stínů :)


Z arara.cz by mi měl v nejbližší době dorazit recenzní výtisk v podobě knihy Čemu jsem věřila od H. Fitzpatrickové. Na knihu se maximálně těším, protože Můj život u sousedů bylo supera tohle by mělo být (podle recenzí) snad ještě lepší :)


Přejdeme na e-knihy a jako první dvě tu mám dva poslední díly ze série Vampýrská akademie:
Pátý díl Spoutáni magií a šestý, závěrečný díl Poslední oběť. Pátý díl mám právě rozečtený a stav zamilovanosti, který jsem konstatovala už u prvního dílu pořád platí :D <3



A jako poslední tu mám Annu krví oděnou, které pozitivní recenze nic moc neříkají, ale tak uvidíme, jak to dopadne u mě a Easy, což je kniha, která mě už dloouho láká :)


A to je pro dnešek vše :)
Četli jste nějakou z těchto knih?
Na jaké knihy se chystáte v srpnu vy?

Mějte se hezky! :)
seabook04@gmail.com

30 komentářů:

  1. Máš toho teda hodně v plánu. :) Budu držet palce, ať to všechno zvládneš. Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem jen VA (a srdcová záležitost! :3) a pak Erebos. Ten byl taky super, ale Saeculum si mě získalo víc, takže na to si taky udělej co nejdřív čas ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S VA to mám úplně stejně :3
      Na Ursulu jsem faaakt zvědavá :)

      Vymazat
  3. Blaaazne. Ja dala jen 8😂 a ted mam 4:D. Jsem na tebe zvedava

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní plány, držím palce, ať vyjdou a těším se na všechny dojmy a recenze! :) Měj se krásně, užij si báječný srpen, Luci. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné plány. :) Erebos i Vampýrskou akademii můžu doporučit. A Easy už mě dlouho láká, jsem zvědavá, jak se ti kniha bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. pekná zbierka :) snáť to stihneš. ja mám niečo podobné, ale ýž teraz viem, že osm moc lenivá :D

    7bluedots.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Já se modlím, abych to dala a ještě lépe měla něco navíc :D :)

      Vymazat
  7. Nad knížkou Uvnitř mé hlavy stále přemýšlím, protože děj a to všechno okolo mně zaujalo, ale nevím, jestli bych to zvládla číst :D Takže pokud bude recenze budu jenom ráda :D

    A knížka o filmu Město z kostí... Tu jsem si jednou chtěla koupit v Levných knihách, ale... byla jsem debil a nekoupila si jí :/ Ale film naprosto zbožňuju a i nad touto knížkou přemýšlím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze na Uvnitř mé hlavy určitě bude :) Jen to bude asi pořádná makačka, protože ta kniha je neskutečně zvláštní, skvělá a svým způsobem i inspirativní :)
      Pokud jsi z Brna nebo okolí a pokud se odhodlám udělat knižní sraz, tak tam budou dva kousky právě filmového průvodce v soutěži :)
      Film Města z kostí společně s knihami jsou moje srdcovky, takže nad knihami neváhej a pusť se do nich <3

      Vymazat
  8. Va je boží! :) A na Easy se taky chystám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím <3
      Na Easy jsem opravdu doost zvědavá :)

      Vymazat
  9. Pěkné plány :) Držím palce, aby se ti všechno vydařilo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Z tvého výběru znám asi tak polovinu knih, ale nečetla jsem žádnou až na sérii Nástroje smrti. Hmm, ten průvodce vypadá fakt dobře, kamarádka tuhle sérii taky hrozně žere, možná jí ho pořídím k narozeninám :) A Annu krví oděnou bych si taky ráda přečetla :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud je do této série stejný magor jako já, tak mi věř, že bude skákat radostí! :D <3

      Vymazat
  11. Tak to je pěkná hromada! Ať se ti výzvu podaří splnit!

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem moc ráda, že se ti Uvnitř mé hlavy líbila! :) Já se do ni celkem zamilovala, obzvlášť do Milese, haha :D Knihy tohoto žánru obvykle hodnotím čtyřmi hvězdami, ale tahle si po dlouhé době ode mě opravdu zasoužila všech pět :3
    Kdybychom se neviděli mi leží doma aspoň sto let :D Také bych se do ni měla pustit, ale mám pocit, že ten čas zatím nenadešel :D Určitě se těším na tvou recenzi, třeba mě to pak k přečtení trochu nakopne :)
    Zlomená srdce ani Dívej se jak umírám vůbec neznám :o :D
    Erebos mě také už delší dobu láká, ten nápis na obálce zní prostě hrozně lákavě :D
    Já mám v plánu brzy číst od H. Fitzpatickové Můj život u sousedů, tak doufám, že to bude dobré :)
    A Vampýrskou akademii přede mnou ani nezmiňuj, pořád jsem se do ni nepustila -,- :D Ano, stydím se :D
    Nad Annou jsem také přemýšlela, ale nějak pořád nevím.. Jsem zvědavá na tvou recenzi :)
    Držím ti palce, určitě to zvládneš všechno přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milese mi bylo strašně moc líto :'( U mě si vysloužila 4,5*, ale poslední dobou uvažuji, že přejdu na procentové hodnocení a nakonec to asi tak udělám, protože pět hvězd je na hodnocení pro mě strašně málo :)
      Na Kdybychom se neviděli jsem neskutečně zvědavá :)
      Já doufám, že mě Erebos nezklame, protože mám od něho velkéé očekávání :)
      Můj život u sousedů bylo skvělé :3 Jak teď vyšel ''jakoby'' druhý díl, tak přemýšlím, že si dám re-reading, protože v druhý díl je zaměřen na Masona, který měl být v jedničce a já si ho absolutně nepamatuji :D
      Do VA se pusť co nejdřív, protože prostě... <3 <3
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  13. S knihou Kdybychom se neviděli docela bojuji. Už ji mám rozečtenou strašně dlouho a pořád se prostě nedokážu dokopat k dočtení
    Vampýrskou akademii naprosto zbožňuju!
    Pěkná nálož snad se ti to podaří přečíst!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Já jsem zvědavá, co to vůbec bude :D :)
      Do VA jsem se naprosto zamilovala <3

      Vymazat
  14. Pěkné kousky :) Přeji krásné čtení. Já čtu teď nějak málo a myslím, že v srpnu to bude asi ještě míň díky dovolené. Tam totiž nejsem schopná se soustředit a číst si, takže maximálně povezu jen časopisy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Já toho vždy na dovolené přečtu ještě více, tak jsem zvědavá, jak to bude u mě tento rok :D :)

      Vymazat
  15. Tak Erebos je můj miláček :) Měla jsem ho půjčený od známé :) Ta ho měla v pevné vazbě, krásný červený obal. Láska na první pohled. Kniha sama o sobě byla také skvělá a já si ji nakonec pořídila v levných knihách :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na ni těším o to více :) Snad mě nezklame :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥