sobota 11. června 2016

TO BE READ : ČERVEN 2016

Ahooj! :)
Jak jsem psala už v nějakém nedávném příspěvku- každý pátek vítám víkend čím dál tím více.

Díkybohu, že za pár týdnu tu už budou letní prázdniny a KONEČNĚ budu mít čas, protože ten právě teď absolutně nemám.

Sice už jsou necelé dva týdny června za námi, ale já si tento článek neodpustím. To samozřejmě znamená i to, že všechny shrnovací články za květen budou opožděné... já za to nemůžu...
Co tedy plánuji číst v červnu?

Červen se nese hlavně v duchu dočítání sérii nebo pokračování v sériích. Navíc se chci zaměřit i na mou čtečku, protože v ní mám stovky knih (nekecám) a přečtených není ani deset :D

Začneme s kupičkou knih, která už je přečtená a to jsou knihy:

Andělé nad Teheránem- tady úplně nemohu říci přečtená, protože jsem se zasekla ve 3/4 knihy. Důvody se dozvíte nejspíše v recenzi :/
Za to kniha
Sladké nic byla naprostá bomba a Jamie mě utvrdila v její dokonalosti... opět více v recenzi :)
A poslední jsem přečetla teprve včera a to je první díl ze série
Dívka v ohni: Dračí princezna.
Eliško, pokud tohle čteš (budu to ještě milionkrát opakovat), tak Ti virtuálně skláním obrovskou poklonu za tak úžasný příběh a prosím Tě o druhý díl, protože toto mi udělat nemůžeš!


Pak tu máme dvě knihy z knihovny a to Jako zabít ptáčka+ Agnes. Na obě jsem opravdu zvědavá, protože Jako zabít ptáčka je už taková klasika a Agnes? Tu známe asi skoro všichni :)
Phoenix je z mé knihovny a je to závěrečný díl série Krásní mrtví. Kdo mě sleduje od mých začátků, tak ví, že tuto sérii zbožňuji :)


Plamen je ukončení série Vesmírná pouť do které jsem se zažrala už od první stránky prvního dílu (Mlhoviny) a prostě potřebuji vědět, jak to všechno dopadne.
Stejně je na tom i kniha Do poklidné modři, což je závěrečný díl série Nebe. Opět jsem se do téhle série zamilovala a nezjistit jak to vše skončilo by byl hřích!


U e-knih to mám takové, no. Většinou si přečtu na co mám chuť, ale tento měsíc bych si ráda dala re-reading Honu, abych si mohla o prázdninách zbylé dva díly přečíst.
V plánu jsem měla i knihu Hrej tajně. Tu jsem ale ovšem dnes přečetla, takže se už řadí jako přečtená (každopádně byla skvělá!).















A to je pro dnešek vše :)
Určitě mi napište, jestli jste nějakou z těchto knih četli
nebo co máte v plánu číst VY!
Mějte se hezky! :)
seabook04@gmail.com

32 komentářů:

  1. Jé, Hon! Ten doporučuji! Jinak jsem nic nečetla, ale na některé knihy se chystám :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Už jsem Hon četla, ale jaksi jsem zapomněla, tak si ho chci před dalšími díly připomenout :)

      Vymazat
  2. Plánů to je dost, tak ať vyjdou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vše bych asi nestihla přečíst, já tu mám rozečteného Marťana a taky Malé ženy, ale ať ti plány vyjdou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Na Marťana se chystám už hodně dlouho, tak snad na něho také brzy dojde řada :)

      Vymazat
  4. Já si čtecí plány nedělám, protože bych se jimi stejně neřídila =D Každopádně ti přeji, ať se ti ho podaří splnit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. zaaaavidim prazdniny :) Andele jsem zrovna rozecetla, tak uvidime. Jako zabit ptacka si chci taky precist a stejne tak Plamen (ehm teda nejdriv asi prvni dil, ale doma mam vsechny :-D) a Do poklidne modri (taky prvni ale taky mam vsechny). Hon byl super, cela ta serie je podle me povedena. Drzim palec at prectes vsechno, co chces :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andělé u mě moc nepochodili :/
      Vesmírnou pouť a Nebe 100% doporučuji- jsou to úžasné fantasy série! :)
      Na pokračování Honu se moc těším, ale to asi až o prázdninách :)
      Moc děkuji! :)

      Vymazat
  6. Krásné knihy! Znovu si mě nalákala na přečtení druhého a třetího dílu Mlhoviny já jsem také moc zvědavá jak to dopadne a čekám na prázdniny abych si obě knihy co nejvíce užila. Přeji ti příjemné čtení a ať se ti všechny knihy líbí. :D
    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Do Jiskry se pusť určitě co nejdříve, protože je ještě lepší než Mlhovina! _

      Vymazat
  7. Proboha, děláš kromě čtení i něco jiného? :D Jsi zatraceně rychlá, máš snad jednu knihu na den, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ne, ale nebylo by to špatné denně jednu knihu :-D

      Vymazat
  8. Krásné plány, sama v budoucnu určitě plánuji Agnes a taky už chci dohonit svůj rest v podobě Jako zabít ptáčka. Přeji, ať je červnové čtení úspěšné, měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hon je skvělá série, mě chybí k přečtení už jen poslední díl a taktéž doufám, že se k němu snad o prázdninách dostanu:-)
    Sérii Vesmírná pouť, mám taktéž doma, ale furt jsem se k tomu nedostala, takže opět doufám, že i tohle stihnu o prázdninách dohnat. A to samé platí i o Do poklidné modři xD I tu sérii bych už měla konečně dočíst, když už ji doma mám:-)

    Snad se ti všechny plány přečtení podaří dodržet ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Já se strašně těším, až se k Honu zase ''vrátím'' a konečně se dostanu i k pokračování, protože při prvním čtením jsem se do příběhu zamilovala :)
      Vesmírná pouť společně se sérií Nebe si mě naprosto získala a já se těším, až zjistím, jak to všechno dopadne :)

      Vymazat
  10. Máš pěkné plány, snad se ti je podaří splnit :D A velmi mě těší, že se ti Dračí princezna tolik líbila :D Snad tě potěší, že druhý díl už je rozepsaný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupííí! Snad už bude brzy celý :D :)
      Děkuji moc! :)

      Vymazat
  11. Moc, moc , moc doufám, že se dostaneš k Agnes i k Jako zabít ptáčka. Dvě z mých velice, ale velice oblíbených knih. Snad se ti zalíbí :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že se taky dostanu ke Sladkému nic, po tvém vychválení, se na knihu opravdu těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní podívej... je to prostě sladké nic (pochopíš, až přečteš :) ).

      Vymazat
  13. Jsem moc zvědavá na tvůj názor na HON :) Ale úplně ti rozumím, já už konečně prázdniny mám a knihy budou na prvním místě :)
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to závidím! :D
      Na Hon se podruhé moc těším :)

      Vymazat
  14. Hon som čítala a osobne ma to nijako extra nezaujalo, ale tak samozrejme tebe sa možno bude páčiť :-) Knihy vyzerajú super a dúfam, že stihneš prečítať všetko, čo chceš :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Už delší dobu uvažuju nad Sladké nic, ale anotace je taková nic neříkající, tak nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě neváhej- z romanťárny se stane sladké nic. A právě sladké nic Tě dostane a zlomí :)

      Vymazat
  16. Pěkný výběr! Skoro většinu z nich jsem nečetla, ale chystám se na ně, někdy..:D Tak ať se ti všechny líbí! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥