pátek 10. června 2016

Knižní výzva: 40 knih

Ahooj! :)
Další desítka knih je za mnou a jsem na sebe vážně hrdá, protože jsem už v polovině své výzvy, takže se ještě možná stane to, že si výzvu navýším. Každopádně teď jsem pojďme podívat, jaké že to ty knihy jsou :)



31, Mlhovina, 5/5*, recenze zde
32, Život jedna báseň, 5/5*, recenze zde
33, Pod nekonečnou oblohou, 5/5*, recenze zde
34, Nejdražší dcera, 5/5*, recenze zde
35, Město ztracených duší, 5/5*, recenze zde
36, Čísla 2: Chaos, 4/5*, recenze zde
37, Nocte, 5/5*, recenze zde
38, Všude kolem černý les, 5/5*, recenze zde
39, Láska na třetí, 3/5*, recenzi chystám
40,Cesta věčnou nocí, 5/5*, recenze zde

Kolik knih máte za sebou VY? :)

14 komentářů:

  1. Pěkný počet, super :) Já dočítám 34, takže na jednu stranu dobré, jsem za polovinou výzvy, dala jsem si 60 knih. Ale poslední dva týdny mám nějaký zásek, takže mohlo být i víc. Ale když to nejde, nedá se to lámat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)
      Já mám tuším 80, ale pokud to půjde takhle dobře dál, zvýším :)
      Jelikož se blíží konec školního roku, tak mám času čím dál méně, ale o prázdninách vše vynahradím :3 :)

      Vymazat
  2. Ty jsi bláázen :D ne vážně, gratuluji ke krásnému číslu a ještě více k tomu, že se ti evidentně čtvrtá desítka celá hodně líbila (dle hodnocení) :) Já mám zatím myslím něco kolem 27, tak snad to přes léto trošinku doženu :)
    Krásný víkend, Lucí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, teď už mám nad 50 :-D
      Tahle desítka se opravdu povedla. Pátá už bude o něco horší :/
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  3. Gratuluju, já se do čtení teď pouštím po dlouhé maturitní pauze, tak snad to rychle doženu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo to je skvělý počet za půl roku! :) Vážně ti to závidím :D Já jsem zatím u 24. knihy, ale tak teď přes letní prázdniny budu moct číst pořád, tak snad se trochu posunu blíž ke svému cílu 60 knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      V létě plánuji číst o sto šest :D :)

      Vymazat
  5. Pěkně jedeš:) Já mám zatím na kontě zhruba 23 knih, moc času bohužel kvůli škole není, ale snad to o prázdninách nějak doženu :)
    Jinak přeji další úspěšné čtení ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný počet. Já jsme teď asi na 35 - ale do toho počítám i mangu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  7. Neskutečný výkon, pro mě daleko za hranicemi možností, toho času je prostě málo. Snad přes léto něco dohoním. Přeji, ať jde čtení dál pěkně od ruky a ať se Ti všechny knihy tak líbí - tohle byla podle hodnocení moc pěkná desítka :) Měj se krásně, Luci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥