čtvrtek 18. února 2016

RECENZE: Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem

autor: Stacey Kade
žánr: YA román/YA Fantasy
nakladatelství: Fragment
počet stran: 216
díl v sérii: 1.
orig. název: The Ghost and the Goth
rok vydání: 2013
rok vydání orig.: 2010
vazba knihy: brožovaná
překlad: Eva Brožová
ISBN: 978-80-253-1702-0

ANOTACE:

Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost.
Její život však končí nečekaně pod koly autobusu.
Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale… Alona zůstala ve světě živých jako duch.
Pouze jediný člověk ji může vnímat – spolužák a totální lúzr Will.
Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému?
Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?


MŮJ NÁZOR:


Alona je typická královna školy,ale jak už to tak bývá i královny mají nějaké tajemství a Alona není výjimkou.
Její život nečekaně končí jednoho školního dne pod školním autobusem,ale osud jí nepřál a nedává ji klidu.
Zůstává ve světě lidí jako duch.


Will je ten nejobyčejnější outsider co může být.Ovšem však jen pro ostatní.
Jen on ví,že umí vnímat duchy,ale pro okolí je to jen blázen závislý na hudbě,protože ta jediná mu pomáhá duchy nevnímat.



Mnoho lidí by si duchy představilo jako klidné bytosti,ale pravda je opačná.
Všichni duchové chtějí mít konečně klid,ale ve světě živých jim brání něco nebo někdo,kdo je zde pořád drží.No a pak se nedivme,že když duch potká někoho kdo je vnímá je o něho pranice,protože jedině tito lidé mohou doručit ''zprávy'' těm co je zde drží (jak složitá věta,pardon ale já to sem musela napsat :D )
A jediná záchrana pro Alonu je právě on.
Will.


Příběh má dobrý námět a zpracování se autorce povedlo skvěle.
Čtivý,poutavý,napínavý a znovu čtivý příběh.
Vlastnosti hlavních i vedlejších postav jsou vážně zajímavé a někdy jsem autorku vážně obdivovala jak dokázala na jedné stránce popsat tolik postav,ale i tak to nebylo nudné.


Romantická část-příběh v této knize není špatný.
Je sice pravda,že je to opět trošičku klišé,ale já to zbožňuji a holky,kdo z Vás by si nechtěl číst o panu ''dokonalém'' ? :-D
A postavy?

To už jsem se malinko vyjádřila nahoře,ale charakter Alony byl...no zvláštní.
Královny škol a tříd myslím zná každý,ale Alona nebyla až tak strašná.Spíš navenek působila jako namyšlená fiflena,ale když jste ji poznávali jako ducha,tak to byl úplně jiný ''člověk''.




HODNOCENÍ:



Doufám,že se Vám recenze líbila :)
Určitě mi napište jestli jste sérii četli
nebo co právě čtete.
Mějte se hezky :)
seabook04@gmail.com
FB: Klik (SeaBook)
Instagram: Klik (seabook04)

6 komentářů:

  1. Kniha se mi moc libila, dalsi dily uz bohuzel tolik ne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem docela zklamaná,snad to u mě bude lepší :/

      Vymazat
  2. Pěkná recenze, o knize jsem zatím neslyšela, ale možná se do ní jednou pustím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥