neděle 17. ledna 2016

UNBOXING #8

Ahooj,
dnes to bude po delší době Unboxing :)
Jelikož jsem před Vánoci žádný unboxing nedělala,tak už bylo asi na čase nějaký nafotit a napsat,takže jdeme na to :)



 Samozřejmě jsem objednávala z mého oblíbeného bux.cz ,takže se jdeme podívat,co mi vlastně přišlo :)




Tak a tady je už vidíte.
Je to box Školy noci 6-10 a grafický román Stmívání.
Když jsem tam box Školy noci,který jsem si mimochodem chtěla kupovat za 800Kč,viděla za neuvěřitelných 49Kč neodolala jsem a už byl doma :)
Jelikož se blíží narozeniny blogu,tak mi určitě napište,jestli by jste mezi výhrami chtěli i tento box :)


No a to je pro dnešek vše :)
Napište mi jaké knihy Vám naposledy přišly,co právě čtete
nebo jestli by jste si chtěli zasoutěžit o box Školy Noci.
Mějte se hezky :)
seabook04@gmail.com
FB: Klik


12 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky. Školu noci jsem se jednou pokoušela číst, ale zrovna moc mě neokouzlila, takže jsem skončila asi u druhého dílu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké přírůstky. Na box jsem taky koukala, ale já moc nejsem na tady ty young adult nadprirozene dlouhe serie, takze z toho seslo. Ae ten graficky roman vypada moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Také tam byla za hubičku,takže jsem ho k tomu přihodila :)

      Vymazat
  3. Školu noci jsem zkoušela před několika lety, ale moc mě neuchvátila, i když vím, že je hodně oblíbená. Neprokousala jsem se ani přes první díl. A to si děláš srandu! Celý box za 49 Kč? Neměla by to být spíš jedna kniha za 49? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem čučela a bála se aby mi domů nepřišel třeba jen ten box bez knih.A když mi přišel,nemohla jsem uvěřit :-D

      Vymazat
  4. Parádní cena! :-). Škola noci mě neláká, ale Tobě přeji, aby sis ji užila :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) I když se k ní dostanu asi až v dubnu nebo později,tak už teď jsem natěšená :-D :)

      Vymazat
  5. Aspoň máš všechny díly hezky pohromadě! :) Nejhorší je pak je postupně muset dokupovat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥