čtvrtek 12. listopadu 2015

Wrap-Up : October 2015

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku.
No a dnes na Nás čeká ohlédnutí a to za měsícem Říjnem-Říjnu... nevím :-D
Dneska Vám tu moc knížek bohužel nepředstavím,protože jsem měla celý měsíc čtecí krizi,což Vám řeknu,že jsem byla vážně naštvaná,ale tak snad si to v Listopadu vynahradím.




PŘEČTENO:

Rozpolcení
autor: Amanda Hockingová
Druhý díl z této úžasné série Příběh o Tryllech mě nezklamal a já do knihy jsem se už od začátku zažrala.Autorka to prostě umí a doufám,že by někdy v budoucnu,u  nás mohla vyjít nějaká další kniha nebo lépe série :)
Recenze zde 



Krvavá romance: Spoutáni osudem
autor: Alice Moon
Tento měsíc a i celý tento rok prostě vyzařuje samými srdcovkami.
Ano opět mě moje oblíbená autorka nezklamala a třetí díl ze série Krvavá Romance se mi líbil tak hrozně moc jako díly předchozí :)
Recenze zde 



Čas mezi námi
autor: Tamare Ireland Stoneová
Také tato kniha se stala mou novou srdcovkou.
Já vím,už jsem s tím trapná,ale tak to je,prostě tento rok jsou knihy dokonalé a tahle k nim také patří.
Recenze zde



Faktor třetího člověka
autor: John Gieger
O téhle knize jsem se na blogu v tématu čtu/přečteno ani nezmiňovala a důvod?
Kniha je skvělá,ale řekla jsem si,že ji odložím a dočtu si jí na Nový Rok.Knihu jsem neodložila proto,že by se mi nelíbila,ale nevím..asi instinkt :-D
btw. skončila jsem v polovině,kdyby se někdo ptal :-D



ROZEČTENO:
Bikini
autor: Janusz L. Wisniewsky 
Tuhle knihu už jsem dočetla a můžu Vám říci: to bylo něco.
Opravdu autor se s ničím nepáral a skláním před ním velkou poklonu,protože ten příběh...
Každopádně počkejte si na recenzi.



Tak to je pro dnešek vše :)
Doufám,že se Vám článek líbil.
Určitě mi napište jestli jste nějakou z těchto knih četli
nebo
jaké knihy jste přečetli a které právě čtete.
MĚJTE SE HEZKY :)
seabook04@gmail.com

2 komentáře:

  1. Přečetla jsi toho hodně :) Z tvého výběru jsem četla pouze Rozpolcení a nebyla to špatná kniha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že ani ne :/ :-D
      Mě zase Rozpolcení hodně překvapilo :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥