čtvrtek 13. srpna 2015

RECENZE: Kroky v temnotě - ,,Nemůže to být skutečné!''

Ahooj,
já Vás všechny vítám u dalšího článku.
Zdá se,že po dlouhých vedrech nás možná navštíví i déšť a bouřky,což je mimochodem naprosto super,protože by se konečně dalo něco dělat.
No nebudu tu povídat o počasí,protože dneska máme na programu knihu,která je sice založená na meteorologickým průzkumu,ale... jdeme na to:


                                         KROKY V TEMNOTĚ                                    
autor: Michelle Paverová
žánr: Horor
nakladatelství: Knížní klub
počet stran: 240
orig. název: Dark Matter
rok vydání: 2012
rok vydání v orig.: 2010
vazba knihy: vázaná s přebalem
překlad: Alena Bezděková



ANOTACE:

Píše se rok 1937.
Nad Londýnem zahaleným v mlze se sbírají mraky.
Osmadvacetiletý Jack je chudý, osamělý a příliš zoufalý, než aby dokázal změnit svůj život.
A tak když se mu naskytne šance stát se radistou na arktické expedici, skočí po ní.
Na lodi vládne vzrušení a nedočkavost, když opouští Norsko: pět mužů a pět psů cestuje napříč Barentsovým mořem za svitu půlnočního slunce.
Konečně doplují k zapadlému, neobydlenému zálivu, kde mají strávit celý příští rok.
Gruhuken.
Jenže arktické léto je krátké.Když se noc vrací, aby se znovu chopila vlády nad zemí, Jack pociťuje zvláštní neklid.Jeho druhové jsou postupně, jeden po druhém, nuceni odejít.
I on se musí rozhodnout.
Zůstat, nebo jít.
Brzy spatří poslední paprsky slunce a pak na celé měsíce pohltí tábor polární noc.Brzy dosáhne bodu, z nějž už není návratu - to když moře zamrzne a znemožní mu útěk.
A Gruhuken není tak neobydlený.
Jack není sám.
Něco se potuluje temnotou.

MŮJ NÁZOR:
Jaká je pro Vás představa žít pouze ve tmě a v neskutečné zimě.
Moment,ale ona to představa není.

Mladý vědec se přihlásí na výzkum v Gruhukenu.Setká se i se svými spolupracovníky.Když odjíždí jsou nadšeni,ale cesta na lodi je přivede do rozpaků.
Ale i tak nezoufají a těší se na jejich průzkum.
Z průzkumu se ale stává boj o život.

Knihu jsem už dávno viděla u mé milované Rodaw a když jsem ji viděla na stránkách LevnýchKnih,tak jsem hned valila do prodejny.
Po hodině hledání jsem ji konečně našla,akorát v nejvyšší poličce,kde jsou poslední kusy knih.
S paní jsem to naštěstí zvládli a já jsem si ji donesla domu.
Toť taková mini historka.

Jednou jsem si tak prohlížela knihy a najednou jsem knihu už držela v ruce a četla.

Ze začátku mi kniha vůbec nesedla,ale až jsem se prokousala prvními 90-ti stránkami,tak jsem se nestačila divit.

Kniha je psaná stylem deníku jednoho z cestovatelů.Což mě maximálně vyhovovalo,protože jsem mohla příběh prožívat s ním a věděla jsem co si myslí a znát i jeho pocity.

Nevím co víc bych ke knize napsala,protože se bojím,že bych Vám tu řekla věci,které se neříkají - spoilery.Takže ke konci bych řekla,že jsem si knihu zamilovala.
P.S Pejsků v knize mi bylo neskutečně líto :(

HODNOCENÍ:
Jak jsem řekla,kniha se mi do 90-ti stran vůbec nelíbila,protože to bylo jen samé vysvětlování.
Ale pak se to rozjelo a bylo to něco skvělého.Něco kde byla nemalá hromádka napětí a strachu.
Knihu Vám doporučuji,ale za ten začátek ji musím jednu hvězdičku bohužel strhnout.



DOUFÁM,ŽE SE VÁM RECENZE LÍBILA.
URČITĚ MI NAPIŠTE JESTLI JSTE KNIHU ČETLI
NEBO
SE NA NI TEPRVE CHYSTÁTE :)
MĚJTE SE HEZKY :)
seabook04@gmail.com

4 komentáře:

  1. Vypadá to vážně zajímavě:) Skvělá recenze!

    rainbow-bookshelf.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze a po knize se také poohlédnu :-) děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥