sobota 22. srpna 2015

RECENZE: 21.Den - ,,Ty jsi ji zabila?!"

Ahooj,
já Vás vítám u dalšího článku a zároveň i další recenze.
Jestli jste oblíbenci série Prvních 100 knížní i seriálové určitě čtěte dál,protože zde to všechno uvidíte :)
Tak jdeme na to:

                                          PRVNÍCH 100                                        
autor: Kass Morgan
žánr: Sci-fi/Román
nakladatelství CooBoo
počet stran: 264
orig. název: Day 21
rok vydání: 2015
vazba knihy: vázaná




ANOTACE:
Posledních několik století žádný člověk na Zem nevstoupil. Tedy až do teď. 

Už je to dvacet jedna dní ode dne, kdy vybraných sto lidí dorazilo na planetu Zemi. Podezřívají, že na Zemi nejsou jedinými lidmi.

Skupinu čelící neznámému nepříteli se Wells snaží udržet pohromadě.
Bellamy se bez ohledu na následky snaží zachránit svou sestru.
Glass na lodi čelí nemyslitelné volbě mezi láskou svého života a životem samým.


MŮJ NÁZOR:
Věděla jsem,že něco není v pořádku.
Lilly nejhorší dny prožívala kolem 21.Dne.

Jak tak počítám- sakra!
Dnes je to 21 dní co jsme přiletěli.

Hned ze začátku bych chtěla nakousnout seriál.
Jelikož jsem velmi velký fanoušek Prvních 100,tak pro mě bylo samozřejmostí se podívat na seriál.
Ze seriálu jsem byla nadšená,ale je tu jedno ale.

A to ale představuje tuto větu:
Knihu a seriál beru jako dva naprosto odlišné příběhy s náhodně stejným začátkem.

Mám hodně oprávnění k téhle větě např.
V knize máme Bellamyho vystaveného úplně jinak než v seriálu.
Glass,která vypráví svůj příběh ve knize se v seriálu ona,ani její přítel či rodina + příběh neobjevuje.
Finn,kterého jsem si zamilovala v seriálu není v knize.
A to HLAVNÍ: Kniha a seriál má naprosto jiný příběh.

No myslím,že to vyjádření k seriálu to stačilo,proto se vrátíme k hlavnímu tématu a to ke knize.
Druhý díl je psaný stejně jako první a to kapitolami pokaždé z jiného úhlu pohledu.
Z pohledu Wellse,Bellamyho,Clarke ze Země a Glass z Archy.

Všechny hlavní hrdiny jsem si zamilovala,ale Finn,který v knize bohužel není je stejně pořád můj oblíbenec :-D
Ale koho jsem si ještě zamilovala byla samotná autorka.
Musím uznat,že ten její styl psaní je ještě lepší než v předchozí knize.Její styl Vás opravdu ke knize přímo upoutá a nepustí dokud nedočtete poslední slovo.

No a jelikož se kapitoly střídají,tak vždy chcete vědět jak příběh toho daného pokračuje,takže čtete ještě rychleji.Do knihy jsem se opravdu zamilovala a nedám na ní dopustit.

Je tedy pravda,že jsem si musela zvykat na rozdíly ze seriálu,ale nakonec jsem si knihu užívala.
Pro fanoušky seriálu je utrpení to,že třetí série začne až příští rok kolem jara,což je neskutečně dlouhé čekání.

HODNOCENÍ:
Jak jste už asi zpozorovali,kniha se mi velmi líbila a určitě Vám sérii Prvních 100 strašně moc doporučuji,protože myslím,že každý si v ní něco najde :)


DOUFÁM,ŽE SE VÁM RECENZE LÍBILA.
URČITĚ MI NAPIŠTE JESTLI JSTE KNIHU ČETLI,
VIDĚLI JSTE SERIÁL
NEBO 
SE CHYSTÁTE :)
MĚJTE SE HEZKY :)
seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím s tím, že kniha a seriál jsou ÚPLNĚ JINÉ. K druhému dílu jsem se zatím nedostala (kamarádka ho nemá, v knihovně není, a kupovat to nechci když nevyjde 3. díl), ale už na první knize jsem si všimla rozdílů od seriálu. Ten jsem začala koukat až potom, a hned jsem věděla, že mi někdo chybí (Glass) a někdo přebývá (Finn). u Bellamyho a Octavie vidím v knize a seriálu naprostý rozdíl charakteru, jednou je nesnáším, a pak už se zase dají no.. Má to tak maximálně stejný název, nic víc nic míň.
    http://zavk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva recenze. Mně se první díl líbil víc, než 21. den, ale přesto jsem s ním byla spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Mě se zase líbil více ten 21.Den :-D

      Vymazat
  3. Krásná recenze, na Prvních 100 už se delší dobu chystám! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥