sobota 13. června 2015

Informace+aktuality

Ahooj,
za celý týden jste neviděli u mě žádnou aktivitu a proč?
To Vám dneska vysvětlím.

Blíží se nám prázdniny a konec školního roku a s tím přichází i dohánění známek.
Myslím,že všichni studenti to znají a kdo ne- buďte rádi.
Takže celé moje vysvětlení je škola.
No nemohu říci celé,protože přiznám se.Lítám také po venku,ale venku je krásně a vždycky mě to odreaguje od stresu a školy.

Každopádně jsem se snažila nafotit nějaké fotky,nejsem žádný profesionál,ale snaha se taky cení ne? Fotky jsou foceny přes telefon,tak se omlouvám,ale řekla bych,že na telefon to není až tak strašná kvalita....potlesk pro můj mobil prosím :-D







Takže já doufám,že se máte krásně a že snad už nový knížní článek objeví :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥